Absynth
Born 2 chill!
Ik en mijn groep van school zijn op zoek naar een band.
Wij doen een opleiding aan het SAE in Rotterdam en nu moeten wij studio opnamens gaan maken, en daar hebben wij natuurlijk een leuke band voor nodig.
De muziek stijl maakt niet zo heel veel uit, als het maar lekker funkt of rockt
, ik persoonlijk zou het vet vinden als er een synth speler of toetsenist tussen zit uiteraard, maar das niet nodig.
Verder, moet de band wel live drums hebben, dus geen electronische triggers etc. een zanger, of nog beter...een zangeres, en het liefst ook gitaren.
Wat er verder allemaal nog bijkomt maakt niet zo veel uit.
Wij zoeken een serieuze band, waar we op kunnen bouwen, dus niet steeds van leden veranderen of leden die steeds wegblijven of te laat komen.
Het liefst zouden we hebben dat jullie je eigen geschreven nummers hebben, maar als je heel goed kan coveren is het ook goed.
Het zou verder nog handig zijn als alle leden van de band in de omgeving van Rotterdam zouden wonen.
Dus ben je een goeie, funkende, rockende band?, heb je promotiemateriaal nodig? en wil je gratis in een professionele studio worden opgenomen?
Neem dan contact met mij op via een P.B., via E-mail, of geef eens een belletje, en dan komen we er wel uit!
We horen het graag!
Tel: 0681916272
E-mail: absynth93@hotmail.com
Wij doen een opleiding aan het SAE in Rotterdam en nu moeten wij studio opnamens gaan maken, en daar hebben wij natuurlijk een leuke band voor nodig.
De muziek stijl maakt niet zo heel veel uit, als het maar lekker funkt of rockt
, ik persoonlijk zou het vet vinden als er een synth speler of toetsenist tussen zit uiteraard, maar das niet nodig.Verder, moet de band wel live drums hebben, dus geen electronische triggers etc. een zanger, of nog beter...een zangeres, en het liefst ook gitaren.
Wat er verder allemaal nog bijkomt maakt niet zo veel uit.
Wij zoeken een serieuze band, waar we op kunnen bouwen, dus niet steeds van leden veranderen of leden die steeds wegblijven of te laat komen.
Het liefst zouden we hebben dat jullie je eigen geschreven nummers hebben, maar als je heel goed kan coveren is het ook goed.
Het zou verder nog handig zijn als alle leden van de band in de omgeving van Rotterdam zouden wonen.
Dus ben je een goeie, funkende, rockende band?, heb je promotiemateriaal nodig? en wil je gratis in een professionele studio worden opgenomen?
Neem dan contact met mij op via een P.B., via E-mail, of geef eens een belletje, en dan komen we er wel uit!
We horen het graag!
Tel: 0681916272
E-mail: absynth93@hotmail.com