[beat+bassline] met een beetje groovy-feeling

I-eye

Stamgast
Guys,

Aan de hand van een eerder gestart topic over hoe je een funky/groovy gevoel kan creëren in een track (zie: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=8432) ben ik eindelijk maar weer eens achter SX en een stapeltje soft-synths gaan zitten en ben met het ge-uploade op de proppen gekomen.

Het is alleen de volledige beat en de bassline waarvan ik zeg: "Ja... das best wel lekkah", maar wat vinden jullie hiervan? Weggooien of vooral doorgaan......?

Thnx voor de feedback, adviezen en reacties.

Re: [beat+bassline] met een beetje groovy-feeling

Funkt wel lekker, alleen het open hihatje gaat er nog niet zo lekker in op op een of andere manier. Lekker korte snares. en fijne ultrakort hihatje voor de beat

Hoe komt het dat ik steeds niets kan met mp3s die op deze manier worden bij gevoegd? Hij linkt naar 'n PHP ding dat dan weer quictime opent oid... en dan gebeurt er niets.

Origineel geplaatst door lo-fi
Hoe komt het dat ik steeds niets kan met mp3s die op deze manier worden bij gevoegd? Hij linkt naar 'n PHP ding dat dan weer quictime opent oid... en dan gebeurt er niets.

apple trekt dat niet geloof ik... werkt rot met deze PHP scriptjes

hmmm...

hmmm...

mijn eerste bijlage is al 20 keer gedownload maar nog maar één relevante reactie..... :confused:

c'mon give me more! ;)

over zo'n klein stukje kan je ook niet veel zeggen... behalve dat inderdaad die open hihat niet zo past, hij moet iig zachter

Origineel geplaatst door lo-fi

Wat je als eerste zou kunnen proberen is dmv Winamp (ik neem aan dat je ze daar in af wilt spelen) de bestandtypes opnieuw registeren. Zie de opties van winamp.

Als dat niet lukt, dan... moet je ff wat anders verzinnen :)

Uhm, was jij niet diegene met een Mac trouwens? Nouja, op een mac zal het wel ongeveer hetzelfde werken. Als er geen winamp bestaat voor de mac, dan zal je favo prog een optie die lijkt op die van winamp hebben.

hij is funky, alleen, tjah, wat wil je horen?

het is niet echt een track. iets is voor mij funky als het na 2 minuten nog steeds funky klinkt.

wat een kutwoord 'funky'

Back