Gisteren bij Buck 65

Document1

Koning, Keizer, Admiraal
Ik gister gezellig naar Buck 65, als het je niks zegt google em maar, staat hij op het podium met een microfoon en speelt zn instumentaaltjes af vanuit ITUNES!

Ik heb dus 19€ betaald om te kijken naar een dude die een beetje in zn micro rept en op start drukt in iTunes... ;{

Zijn er nog wel mensen op deze wereld die ooit een instrument aanraken?

Zo nu en dan vind ik in Doornroosje na de dans avond 'n mix CD op de grond of achter het podium met... jawel... 'n mix die verdacht veel lijkt op mix die ik die avond gehoort heb.

Ableton speelt de liveset af en mensen draaien zo nu en dan aan 'n filtertje...

FL speelt alles af... de act is dan 'n dude die helemaal uit z'n dak gaat...

Voor mij is de charme er al jaren vanaf.

EDIT!!!!!

Maaaaaaaaaaaaaaar dus en want, rept zeg jij, in Itunes op start drukken zeg jij, neem nou de gemiddelde hiphop artiest...
Die doen dat nie zelf maar nemen er 'n DJ voor mee... word je kaartje al snel €25
En die DJ doet dan soms 'n filtertje ofzo erop, hier en daar abrupt het nummer stop zetten...

Kijk eens op www.extrapool.nl voor dezelfde soort dingen, WEL live en voor veeeeel minder geld!

Tja maar die Dj die ze dan meenemen die doet tenminste nog wat (mag ik hopen uit jouw verhaal :D )

Ik moet ook wel zeggen dat ik bijna nooit echt uit ga, meestal naar de kroeg of een dj ergens maar ik was enigzins wel geschokt.... vooral omdat ie ook overkwam alsof hij al 48 uur wakker was lol.

Laatst gewijzigd:
Back