Korg MS-20 / SCI Pro-One gezocht

Status
Please reply by conversation.

Likwidz

Music Please...
Wie helpt mij aan een Korg MS-20? Over de prijs komen we wel uit.

Mocht je iets anders analoogs in deze klasse hebben, stuur gerust een PM.

Ook op zoek naar een Sequential Circuits Pro-One. Pro-One geniet de voorkeur. Zou een moderator even de titel willen wijzigen in: Korg MS-20 / SCI Pro-One Gezocht?

Koekebakkers die 2000 euro vragen voor een MS-20 en andere goudzoekers verwijs ik hier naar toe.

He RSB, bedankt voor de info zoals gezegd.

Ook op zoek naar een Sequential Circuits Pro-One. Pro-One geniet de voorkeur. Zou een moderator even de titel willen wijzigen in: Korg MS-20 / SCI Pro-One Gezocht?

betere keuze
vandaag nogs effe
de korg msnogwat aangeslingerd [boehoe miss mn ...cracky pro one ]
de ms 20 is heel anders ..blijft filter bakkie
basis is ...
tsja
en t scheelt inje portomnonee
:doei:

hoe wil je er anders aankomen, ze vliegen niet als zoete broodjes door de lucht toch.
ben bang dat dat de huidige koers is, en over 6 maanden wordt het 1350 euro.

sunny pedaal heeft een punt, maar idd monopoly, dit gaat me gewoon te ver. het is een vrije markt van vraag en aanbod, maar ik ben niet de gek die het ervoor geeft. voor die bedragen kijk ik nog wel rustig even verder, misschien komt er wat andere leuke analooge gear voorbij...

man man man, ik weet nog dat ze voor een paar 100 gulden weg gingen....

850 moet je er ook eentje kunnen vinden.
Er zijn er mee dan zat in omloop en zo zledzaam zijn ze ook weer niet.

op zich helemaal mee eens
maar 1200 wordt er ook voor betaald door sommigen en dan denkt iemand die er een wegdoet al snel dat ie zichzelf tekort doet als ie niet ook minstens 1200 vraagt. voor dat geld koop je al een multimoog of bijna een sonic6 en hoewel zeldzaam een groot woord is, zijn die toch wat meer bijzonder en lastiger te vinden dan een massasynth als de ms20.

ik denk trouwens dat je meer kans hebt een fatsoenlijk geprijsde pro-1 te vinden. ms20 trekt veel volk aan.
ebay.uk is een goede plek voor pro-1.

man man man, ik weet nog dat ze voor een paar 100 gulden weg gingen....

man ik herinner me nog als gisteren hoe blij ik was die system101+102 voor 550 gulden te kunnen kwijtraken !

Check ebay, daar gaan ze nog regelmatig voor rond de 800

1200 is triest, en is de machine gewoon niet waard, daar kan je betere apparaten voor kopen.

Off Topic
zag pas een juno 60 voor 600 en een 606 voor 500......van mij mogen zowel de verkoper als de eventuele kopers opgeknoopt worden....
Gaat nergens meer over, die vintage prijzen...........maar dat komt vanzelf goed, al die oude meuk gaat langzaam aan kapot en reserve onderdelen worden steeds schaarser.

maar dat komt vanzelf goed, al die oude meuk gaat langzaam aan kapot en reserve onderdelen worden steeds schaarser.
vraag me wel eens af: zouden ze dan goedkoper of juist duurder worden?
anderszijds: juist derhalve, NU aanschaffen die meuk, kan je er tenminste nog plezier aan beleven !

De MS-20 is van de baan, er staat nu een prachtige Sequential Circuits Pro-One te glimmen hier.

Damn wat is dat ding BRUUUUT :)

Jammie :halleluja

:slotje:

De MS-20 is van de baan, er staat nu een prachtige Sequential Circuits Pro-One te glimmen hier.

Damn wat is dat ding BRUUUUT :)

Jammie :halleluja

:slotje:

Ghehehhe :okdan: dikke ragbak he die One?

Veel plezier ermee! Met de Pro-One hoef je je voorlopig niet te vervelen...(had met een MS-20 trouwens ook niet gehoeven hoor :))

Inderdaad een dikke ragbak Dender! :halleluja

Zoals Hooihuis zegt, de MS-20 is ook een geweldige synth die ook in mijn studio niet zou misstaan. :P

In ieder geval hoef ik me niet te vervelen hier :)

Tweak ze!

Status
Please reply by conversation.
Back