warping ableton 7 naar versie 8 klopt niet !

renaat belgie

Ingeburgerd
dag lieve forumleden :biertje:

Ik heb de overschakeling gemaakt van ableton 7 naar 8 via een heel nieuw pakket, dus geen update via hun website.

wat blijkt nu: al mijn gewarpte mp3 bestanden die ik gebruikt in ableton 7 zijn niet meer juist gewarpt in ableton 8 ;{

Hoe ist dit op te lossen zodat ik geen honderden mp3 bestanden opnieuw moet warpen ?

hartelijk dank voor jullie hulp !

warping is in ableton 8 herschreven
ik krijg zelf geen tracks meer ingeladen ! steeds : "mp3 is corrupt or not licensed" terwijl deze in vorige versies wel werkten

warping is in ableton 8 herschreven
ik krijg zelf geen tracks meer ingeladen ! steeds : "mp3 is corrupt or not licensed" terwijl deze in vorige versies wel werkten

ja lap zeg :kont: nu staan we hier mooi te blinken ????

wat heeft quicktime nu te maken met ableton??????

The minimum system requirements for Live 8 are as follows:
Macintosh:
Any G4 or faster (Intel Mac recommended)
1 GB RAM (2 GB recommended)
Mac OS X 10.4.11 or higher
QuickTime 6.5 or higher
DVD-ROM drive

PC:
1.5 GHz CPU or faster
1 GB RAM (2 GB recommended)
Windows XP or Windows Vista
QuickTime 6.5 or higher
Windows-compatible soundcard (preferably with an ASIO driver)
DVD-ROM drive

wat heeft quicktime nu te maken met ableton??????

Ableton gebruikt software-libraries. Het meest in het oog springende zijn de instrumenten van Applied Acoustics Systems; Tension, Analog e.d. hebben als merkje A|A|S erbij staan.

Het timestretch-deel is niet zelf geschreven maar komt van een bedrijf genaamd zplane af.

Daar het omzetten van mp3tjes ook iets is wat je zelf niet hoeft te doen maar in kunt kopen zou het kunnen (let wel: zou het kunnen) dat dat wordt opgelost door een stukje van Quicktime.

mijn probleem was opgelost met het installeren van de laatste quicktime...(dank je ytse)

zo vreemd , het mijne is nu ook opgelost !

amaai, daar ging ik noooooit op gekomen zijn !

alvast bedankt !

er mag een slotje op hoor !

op mn laptop heb ik het probleem met corrupte of not licensed files niet kunnen oplossen door upgrade van quicktime, helaas

op mn laptop heb ik het probleem met corrupte of not licensed files niet kunnen oplossen door upgrade van quicktime, helaas

Wat bedoel je met corrupte of not licensed files?
Als je ableton koopt heb je daar toch geen probleem mee ?

Of bedoel je gedownloade mp3's?
In mijn geval is alles opgenomen van vinylplaten.
Door quicktime (laatste versie) werkt nu alles behoorlijk hoor !:biertje:

ik heb een legale ableton...
heb mn desktop en mn laptop geupgrade van 7 naar 8
dan had ik bij beide het probleem dat ik -als ik mp3 files wil importeren- een error krijg ivm 'corrupte / not licensed files'
na upgrade van quicktime werkt het op mn desktop ok
op mn laptop ook quicktime geupgrade maar ik heb nog steeds de error (maw ik kan geen enkele MP3, of het nu van mn eigen cd's is of niet, in ableton slepen...wél in ableton 7 maar niét in ableton 8 )
nogmaals, alles legaal

dan had ik bij beide het probleem dat ik -als ik mp3 files wil importeren- een error krijg ivm 'corrupte / not licensed files'
op mn laptop ook quicktime geupgrade maar ik heb nog steeds de error (maw ik kan geen enkele MP3, of het nu van mn eigen cd's is of niet, in ableton slepen...wél in ableton 7 maar niét in ableton 8 )
nogmaals, alles legaal

Das vreemd. Ik kan je hierbij niet helpen, misschien iemand anders hier ?

nogmaals, alles legaal

Enige wat ik kan bedenken is quitime deïnstalleren, Live 8 deïnstalleren. Quicktime en Live 8 installeren.
Of gewoon support ff mailen.

Vergelijkbare discussies

Back