[ideetje] Synthforum Sample Contest

ehehehe nog een laatkomer ehehehe, nogmaals morgen worden de laatkomers pas toegevoegd ;) (hopelijk :D)

Origineel geplaatst door Roonan
:confused: Onder welke naam heb je ingestuurd dan?
Ik heb iig geen track van Solid_snake.

Ik heb de link naar mijn track verstuurd naar 'info@roonan.nl' met EdoVanAsseldonk@hotmail.com. Ik heb er ook ingezet dat ik Solid Snake ben.
Maar ik wil 'm graag opnieuw insturen dan, als ie niet is aangekomen, en als dat nog mag?

Tot mijn grote spijt heb ik helaas niet de tijd/ inspiratie gevonden om iets met de sample contest te doen. Ik heb net even de nummers kort door gezapped en ben nu al reeds onder de indruk! Morgen zal ik alles eens een keer goed gaan beluisteren en mijn oordeel wat verfijnen. Wel geinig dat ik soms iets van mijn eigen ingestuurde samples kan herkennen (moet ik wel goed mijn best doen hoor). :halleluja

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Ik heb de link naar mijn track verstuurd naar 'info@roonan.nl' met EdoVanAsseldonk@hotmail.com. Ik heb er ook ingezet dat ik Solid Snake ben.
Maar ik wil 'm graag opnieuw insturen dan, als ie niet is aangekomen, en als dat nog mag?

Check je mail en/of stuur maar op die link.
Ik heb hem 100% zeker niet ontvangen btw.

Grt. Ronald.

Hoe gaat het beoordelen in zijn werking? Ik heb me votes reeds klaar !

edit: :bekdicht:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door AOR
Hoe gaat het beoordelen in zijn werking? Ik heb me votes reeds klaar !

Ik denk dat track 2 gaat winnen. Wie heeft die in vredesnaam gemaakt?

Ik wacht even tot alle tracks online staan.
Er komen nog 4 tracks bij.
Daarna krijgen alle deelnemers een Email met instructies.
We kunnen ook een (extra) pol maken voor alle forumleden voor een forum prijs of zoiets.

Grt. Ronald.

Ik heb er nu 10 gedownload en geluisterd... het worden er dus 14?

Moest ik me opgeven om te stemmen? Nee toch? :)

Ik wacht even tot alle tracks online staan.
Er komen nog 4 tracks bij.
Daarna krijgen alle deelnemers een Email met instructies.
We kunnen ook een (extra) pol maken voor alle forumleden voor een forum prijs of zoiets.

Grt. Ronald.

JAa, ik vind zeker dat ook alle andere forumleden erbij moeten worden betrokken; Hoe meer stemmen, des te eerlijker gaat het.
Ik denk namelijk dat heel veel forumleden die aanvankelijk wel van plan zijn geweest om mee te doen net niet genoeg tijd, inspiratie of lef hebben gehad om mee te doen. Maar dat vind ik geen ctriterium om ze uit te sluiten van stemmen, toch?

Er zit alleen een nadeel aan forum stemmen.
Ik kan onmogelijk controleren waar die stemmen allemaal vandaan komen.
Het is dus mogelijk dat iemand zijn hele familie/ vrienden groep inschakeld om op hem te stemmen.
Het klinkt een beetje triest dat iemand zoiets doet maar aan de reacties in het begin te horen was iedereen voor anoniem stemmen. Na alle mogelijke moeite die ik heb gedaan om de boel anoniem te houden voor eerlijk stemmen wil ik dit eigenlijk doorzetten door het stemmen te beperken tot de deelnemers.

Tenzij de meerderheid daar anders over denkt.

Grt. Ronald.

PS. We kunnen natuurlijk wel een poll houden voor ernaast.

Er zit alleen een nadeel aan forum stemmen.
Ik kan onmogelijk controleren waar die stemmen allemaal vandaan komen.

Neehoor, als je een enquete aanmaakt kunnen alleen forumleden (1 maal) stemmen.

Zodra iemand al gestemd heeft staat er "U heeft al gestemd". Als iemand zijn hele familie eerst lid maakt, en dan vervolgens op iedere nieuwe naam gaat stemmen....tja, dat lijkt me niet reëel (en anders verdien je ook een prijs)

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Neehoor, als je een enquete aanmaakt kunnen alleen forumleden (1 maal) stemmen.

Zodra iemand al gestemd heeft staat er "U heeft al gestemd". Als iemand zijn hele familie eerst lid maakt, en dan vervolgens op iedere nieuwe naam gaat stemmen....tja, dat lijkt me niet reëel (en anders verdien je ook een prijs)

Tja, ik vind het prima, scheelt weer wat werk.
Iedereen het daarmee eens?

Grt. Ronald.

Grt. Ronald.

Ik denk niet dat iedereen ALLE tracks luisterd, maar alleen maar de tracks luistert die op dat moment 1 of 2 staan.

De tracks die door de eerste personen als laag beschouwd worden, zullen dan misschien niet eens geluisterd worden.

Dat is min enige puntje.

Op zich is hier wel een oplossing voor te vinden. Als iedereen gewoon punten moet geven voor de eerste 8 tracks, net als in F1?

Een puntensysteem van:

1. 10
2. 8
3. 6
4. 5
5. 4
6. 3
7. 2
8. 1

Voor de plekken 9 t/m 14 geen punten?

Posts die in het desbetreffende topic onzin bevatten of die geen scores bevatten worden verwijderd door de mod, ofzo?

Ideetje? Ik braak ook maar wat.

Grt. Ronald.

neen, met een poll kan je toch maar 1 keuze maken?

Het is leuker om soort strijd om meerdere plaatsen te krijgen toch?

Ik wil wel weten of ik nu op de 9e of 10e plek eindig.

Origineel geplaatst door AOR
Ik denk niet dat iedereen ALLE tracks luisterd, maar alleen maar de tracks luistert die op dat moment 1 of 2 staan.

De tracks die door de eerste personen als laag beschouwd worden, zullen dan misschien niet eens geluisterd worden.

Dat is min enige puntje.

Nou dat zou lame zijn!! Denk dat dat ook wel meevalt persoonlijk hoor.. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het niet bij elk nummer vol houd om hem zonder doorspoelen af te luisteren... maar ik check ze allemaal...

Origineel geplaatst door Almeros
Nou dat zou lame zijn!! Denk dat dat ook wel meevalt persoonlijk hoor.. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het niet bij elk nummer vol houd om hem zonder doorspoelen af te luisteren... maar ik check ze allemaal...

Jij wel misschien, maar het idee gaat wel een beetje verloren vind ik persoonlijk. Ik heb de tracks ook niet allemaal compleet geluisterd, maar dat is voor de meesten van ons toch ook niet nodig?

Alle tracks moeten TOCH gedowned worden.

Back