[Gevonden] Yamaha A4000 voor 100 Euro!!!!???

uhm Das Ebay, dat is een online veiling site, de artikelen daar worden net als in een echt veilinghuis per opbod verkocht,
dat betekent dat het openingsbod op 100 euro staat, als jij nu opent met dat bod kan iemad anders daar weer tegen op gaan met zeg 110 euro etc, net zolang tot dat de veiling ge eindigd is (nog iets meer dan 3 dagen in dit geval)
Wie op dat moment het hoogste bod heeft wint het artikel, het is dus heel goed mogelijk dat dit artikel dus voor heel wat meer weg gaat dan de 100 euro. :D

dat je dat niet kende joh :P

Origineel geplaatst door tim-b
Oh sorry... Domme ik :o: ....

geeft nix. ik heb hier vaak problemen mee gehad. Heb zelfs enkele malen geboden op dingen die niet eens naar nl verzonden konden worden... Gelukkig niet gewonnen...

Gelukkig, ben ik niet de enigste! Maar gelijk al zo'n domme fout in 1 van de eerste posts van mij !

Volgens mij is het wel zo dat de verkopende partij een minimum prijs mogen/moeten instellen. Dus het kan zijn dat de verkoper een minimumprijs heeft van bv. E 600,-. Als die prijs niet gehaald wordt is de verkoper niet verlplicht om te verkopen.

Deze info is wel van E-bay af te halen. Ik weet alleen niet precies waar. Overgens denk ik dat die E 100,- bijlange na geen redelijke prijs is.

Gelukkig, ben ik niet de enigste! Maar gelijk al zo'n domme fout in 1 van de eerste posts van mij !

ENIGE!!!!

Tweede domme fout......

:duivels:

kon het niet laten

Origineel geplaatst door Cozko
ENIGE!!!!

Tweede domme fout......

:duivels:

kon het niet laten

oh ooh ik denk dat ik maar beter helemaal geen berichten meer neer kan zetten :erm: !!

oh ooh ik denk dat ik maar beter helemaal geen berichten meer neer kan zetten :erm: !!

valt mee, van foute leert men ;)

Back