ZOOM H4 - handheld recorder: ervaringen

bel20

Registered Abuser
Soms denk ik wel eens dat een geniale inval heb, maar ik heb tot nu toe niets om dat dan snel even op te nemen. Dus tot nu toe kan ik er achteraf nog niet achter komen dat mijn invallen helemaal niet geniaal zijn :D.

Daarom dacht ik eraan de ZOOM H4 te kopen, dus ik was even benieuwd naar ervaringen van gebruikers hier. Er staan al aardig wat discussies over handheld recorders op het forum, maar daarin gaat het vooral over de H2 of andere merken.

Ik weet dat de H4 redelijk groot is, maar wat me wel aanspreekt is dat je een mic kan aansluiten met phantom power, wat met de H2 al niet gaat.

Indien er dus iemand ervaring mee heeft, laat maar horen. Alvast bedankt.

Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen met die dingetje. Lijkt me een erg handig apparaatje om bandrepetities op te nemen, ideeën snel even in te spelen/zingen/klappen/snurken/piepen en omgevingsgeluid op te nemen om te verwerken in je project.

ik heb de H2 .. is in principe het zelfde bijna alleen de kwaliteit microfoons is beter( zegt de dealer) ik vind hem erg goed ,zeer makkelijke bediening,licht van gewicht,goede opnames, bij de H2 krijg je zo,n plop kapje dr bij.. die werkt niet echt maar ik heb er een een plop/kots/wind scherm bij gekocht en ik kan goeie opnames maken.. of hij zn geld echt waar is durf ik na 1 dag nog niet te zeggen

D-Joriz

Back