Ensemble Ouwe rot Lid sinds 13 juni 2003 Berichten 1.667 29 april 2009 #1 Gezocht. Stuur een pb aub indien je deze synth hebt en wilt verkopen. grt, ens
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 3 mei 2009 #2 volgens mij ...kunje m gratis downloaden ... kheb m ook ...en idd gratis
JohnnyBusca rocket scientist Lid sinds 4 juli 2001 Berichten 10.417 Locatie Eindhoven - Strijp! 3 mei 2009 #3 Dan heb je de demo versie met een fijne 'feature' Demo limitations: after 10 minutes of use, Zebra will have its own mind on which notes to play... Zie meer...
Dan heb je de demo versie met een fijne 'feature' Demo limitations: after 10 minutes of use, Zebra will have its own mind on which notes to play... Zie meer...
dione hardkoor Lid sinds 23 december 2002 Berichten 5.688 3 mei 2009 #4 Hij zit gratis bij de ComputerMusic...
Ensemble Ouwe rot Lid sinds 13 juni 2003 Berichten 1.667 3 mei 2009 #5 Van deze maand Dione? En is dat echt de full version. Zou wel f$%#@# amazing zijn. Even checken op de site. gr, Ens
Van deze maand Dione? En is dat echt de full version. Zou wel f$%#@# amazing zijn. Even checken op de site. gr, Ens
peterdh Collabs Lid sinds 13 april 2007 Berichten 3.484 Locatie Velserbroek 4 mei 2009 #6 dione schreef: Hij zit gratis bij de ComputerMusic... Zie meer... ZebraCM is een light versie van Zebra.
dione schreef: Hij zit gratis bij de ComputerMusic... Zie meer... ZebraCM is een light versie van Zebra.
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 4 mei 2009 #7 JohnnyBusca schreef: Dan heb je de demo versie met een fijne 'feature' Zie meer... haha egt waar ....random ...mooie sounds generator hij heeft een wat warrige interface [gebruik ik ook niet veel ] maar heb een paar hele mooi evolving pads sounds eruit gehad zebralette bestaat toch ook !
JohnnyBusca schreef: Dan heb je de demo versie met een fijne 'feature' Zie meer... haha egt waar ....random ...mooie sounds generator hij heeft een wat warrige interface [gebruik ik ook niet veel ] maar heb een paar hele mooi evolving pads sounds eruit gehad zebralette bestaat toch ook !
dione hardkoor Lid sinds 23 december 2002 Berichten 5.688 4 mei 2009 #8 peterdh schreef: ZebraCM is een light versie van Zebra. Zie meer... Dat is waar...maar wel graties en goed om te demo-en
peterdh schreef: ZebraCM is een light versie van Zebra. Zie meer... Dat is waar...maar wel graties en goed om te demo-en
peterdh Collabs Lid sinds 13 april 2007 Berichten 3.484 Locatie Velserbroek 4 mei 2009 #9 dione schreef: ... en goed om te demo-en Zie meer... Daarom had ik het magazine ook gekocht, alleen geeft ZebraCM problemen met Cubase Studio 4
dione schreef: ... en goed om te demo-en Zie meer... Daarom had ik het magazine ook gekocht, alleen geeft ZebraCM problemen met Cubase Studio 4