NI Collection Upgrade of Full?

Shado_beatz

Stamgast
Binnenkort wil ik de hele NI collection aanschaffen,

Nu wil ik deze bundel aanschaffen:
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/16823.html

Bij deze bundel krijg je de volle Kore 2 versie + Controller en een upgrade pakket met alle NI instrumenten.

Misschien een stomme vraag..maar kan ik dat upgrade pakket ook gewoon installeren? ze verkopen de nieuwe Kore 2 namelijk alleen in combinatie in een pakket..en de andere plugins zijn ook zeer goed..

Niet zozeer een stomme vraag als eerder een stomme aanduiding; als er Upgrade/Update bij gezet wordt verwacht je eigenlijk dat je Komplete 4 moet hebben zodat je naar 5 kunt upgraden (en in dat geval klopt de prijs niet, want K4 > K5 is stukken goedkoper), dus ik mag aannemen dat het hier om de volledige K5 gaat, niet een of andere speciale Kore-versie.

Komplete 5 alleen is 888 euro hier: http://www.thomann.de/nl/native_instruments_komplete_5_e.htm

met Kore 2 1038: http://www.thomann.de/nl/native_instruments_komplete_5kore2_bundle.htm

Als je Kore 2 en de Controller niet nodig hebt, waarom de hele mikmak kopen? Of snap ik je nou verkeerd?

Wat ik eigenlijk wil is de hele collectie aanschaffen, + de kore 2..
ik kan dit dus eigenlijk ook gewoon bij thomann halen..

thanks voor je reactie :)

Ik zat toevallig een tijdje geleden met precies dezelfde vraag. Je kunt Komplete 5 apart aanschaffen of in combinatie met een Kore2 controller voor een beetje voordeel. Na wat rondbellen hadden maar weinig zaken hem echt op voorraad, dus uiteindelijk gewoon op de site van NativeInstruments besteld. Nog geen 3 dagen later gewoon iemand van UPS voor de deur met het hele pakket, dus dat is best netjes van die Duitsers.

Kore2 is best een leuk extraatje maar...

Ook al heb je zelfs dat ding aangesloten en in je handen, dan NOG snap je niet waar het nou precies voor bedoeld is. Is het een midicontroller? Nee niet echt. Wel een beetje voor zijn eigen sounds... Werkt het stand-alone zonder computer? Nee, maar toch zitten er wel engines in om Kontakt3, Absynth4 en Reaktor5 te runnen. Staat in de handleiding. Toch merk ik geen verschil in cpu-verbruik als ik hem aangesloten heb. Is het dan alleen maar een hardware+software combinatie om een database van sounds te beheren? Nou dus niet, want het kan wel een beetje midicontrollen en het schijnt dus ook dat ie ingebouwde engines heeft. Alhoewel hij niet echt goed een database op kan bouwen. Ik probeer tot op heden zonder succes alles van Komplete5 in de database te krijgen... Maar tevergeefs blijkbaar. Hij pakt wel automatisch alle sounds van Absynth4, maar de rest moet ik denk ik handmatig gaan doen. Toch hebben ze bij NativeInstruments wel alles op de Kore2 controller afgesteld, want zo'n beetje alle factory presets van Massive, Reaktor5, Kontakt3 en Absynth4 hebben 8 grote knoppen op het live scherm voor de Kore controller. Tot dusver heb ik het nog niet goed alles laten samenwerken.

Back