Cygnus A [soundscape]

Hilltree

Listen here, you little shit.
attachment.php

Een nieuwe soundscape van mij.
Is al wel een paar daagjes geleden geupload, maar omdat youtube sinds een weekje steeds een vreemde foutmelding geeft [ An error occured.....]
kon ik er dus nog niets mee.
Dit gebeurt soms bij verschillende p.c's en ook bij verschillende leden.
Even op die HQ button klikken geeft vaak de oplossing. ;)

Nou veel "space" plezier dan maar .............:D

Attachments

• cygnus.jpg
    cygnus.jpg
    52,8 KB · Bekeken: 84
Hallo Hilltree,
Net gekeken en geluisterd, moet zeggen, een boeiende soundscape, kan mij wel bekoren. Zelf heb ik de neiging er een (vederlicht) melodielijntje overheen te spelen, anders gezegd het inspireert me, en da's leuk, eh? ;)
Btw, nice, die colorshift, verwacht 1/2 en 1/2 dat die planeet ook nog gaat bewegen.

gr
Sheila 8)

@sheila ... als je even op mijn youtube accountje kijkt, zie je dat er genoeg tracks staan met vederlichte melodie lijnen ;)
Dit soort werk is weer even een expirimentele zijspoor van mij, en ik zie wel waar deze zijspoor over een tijdje naar toe gaat, en wat ik er mee ga doen.

@Singula. de synths wat ik hierbij gebruik staan aan de rechterkant bij de track onder labels.Maar het merendeel komt uit de general music S3 en de Waldorf.
Ik layer erg veel , dus je hoort soms zo een stuk of 10 synths over elkaar heen.
En ik gooi achter sommige synthesizers een harmonizer om de boel wat breder te maken.

Dank allemaal voor de positieve reachtie's :)

Maar, zoals al verteld weet ik niet goed of ik er wel mee door moet gaan...
Het zit wel wat in de verlengde wat ik normaal maak, maar ik geloof dat op het gegeven moment de rek er wat uit is, en het wat saai word.
Mischien toch een licht riedeltje of wat freaky soundjes erdoor heen ?

neee geen riedeltje!
niet conformeren aan een "standaard"! ;)

dan hoogstens 1 minuutje korter maken

Back