Nieuwe tracks

Metroid

MarkID
klinkt goed! Tweede track weet de aandacht (nog steeds) moeilijk vast te houden, alhoewel hij qua geluid heerlijk klinkt. Eerste track is van begin tot einde zeker wel boeiend! Beide klinken ook erg mooi helder en zwaar tegelijk. Goed gedaan!

O.K.

Om heel eerlijk te zijn ben ik helaas niet echt onder de indruk.

De 2e track (frequency) vind ik persoonlijk echt niks. Of het is mijn smaak niet of ik wordt oud of ben nog te jong :-)
Ik wordt er niet door gepakt of geboeid. Het acid riedeltje vind ik op een gegeven moment ook vals klinken. Sorry

De eerste track vind ik stukker beter. Het begint lekker, break is ook goed, al vind ik het nummer na de break wat simpel. Misschien proberen ietsje meer toe te voegen tot het iets voller warmer wordt?

Anyway ik spreek je

Greetz

ze kabbelen een beetje voort op hetzelfde (moet zeggen dat ik er een beetje doorheen geskipped heb), maar vind het wel goed te pruimen.

Beetje Black Dog, beetje Planetary Assault, FSL en vroegere Aphex. mmm...tweede track zeker te pruimen. Eerste trackje gewoon trashen lieverd !

"Beans" vind ik een erg leuk nummer :):) Het zou mij niks verbazen als het bij een breed publiek aanslaat.
In "Frequency" vind ik goede stukjes zitten (zoals het begin tot 1.55), maar het gedeelte met de acid sound en de stem vind ik echt minder.

beans klinkt als goede game music voor puzzlegames. blijft lekker doorkabbelen

Dank jullie voor het luisteren en reageren. Zie in de reacties toch ook wel duidelijk smaak verschillen dat maakt muziek juist zo iets moois in het leven je vind het wat of niet.

Wat betrefd de tracks Beans had ik al een tijdje af maar vind hem zelf matig begin vond ik wel cool maar zoals Huey al aangeeft na de break meer van het zelfde yep das waar had geen indieeen meer helaas.

Frequency is echt een waar drama nummer heb echt alles geprobeerd om er wat van te maken ben dus nog blij met de positieve reacties wat betrefd deze track.

In iedergeval dank jullie voor de feedback en tips. Ga nu weer verder met het nieuwe project.

Greetz and enjoy live enjoy music
Mark

Het woord 'doorkabbelen' heb ik ook al een paar keer te horen gekregen als reacties op mijn tracks. Ik denk dat het hier idd ook wel van toepassing is. Het is moeilijk om daar uit te breken.
De oplossing lijkt te zijn meer opbouw en diepgang.

Deze link (onlangs hier voorbij gekomen) heeft mij erg geholpen om van een loop een track te maken:

http://www.tarekith.com/assets/arranging.html

Ik kan Beans wel waarderen. Lekker veel elektronica...
Ik vind de bassdrum iets te prominent aanwezig, of het is een wat te harde sample en doet daardoor een beetje afbreuk aan het totale sfeertje, maar da's mijn mening.

Ik vind 2 dagen wel een beetje kort om mensen de tijd te geven om te luisteren, dus heb ik geen mening....

Hee metroid,

Waarom je eigen webruimte verspillen als je je files hier op een simpele manier kunt uploaden?!
Zo kunnen meer mensen (langer) naar je muziek luisteren en je meer feedback geven.

Back