Artificial Soul
Stamgast
Sinds kort heb ik een iMac en uiteraard ben ik het programma Garageband gaan proberen. Het lijkt een simpel en gelimiteerd programma, maar toen ik het ging verkennen bleek dat het toch veel interessante mogelijkheden biedt. De belangrijkste effecten om je muziek af te mixen, zoals reverb, echo, compressor, equalizer, distortion, etc. zijn allemaal aanwezig en je kan het allemaal handmatig aanpassen. Wat mij betreft is Garageband - bijna - volwaardige software om muziek mee te maken. En juist door zijn eenvoud kan je je creativiteit de vrije ruimte geven. 
Er zitten ook wat beperkingen op. De grootste beperking vind ik momenteel dat je het eindresultaat alleen kan exporteren als geluidsbestand met een samplerate van 44,1 kHz.
Mijn vraag is: zijn er plugins te vinden waarmee je de samplerate kan omzetten naar 96 kHz?
Alvast bedankt!

Er zitten ook wat beperkingen op. De grootste beperking vind ik momenteel dat je het eindresultaat alleen kan exporteren als geluidsbestand met een samplerate van 44,1 kHz.
Mijn vraag is: zijn er plugins te vinden waarmee je de samplerate kan omzetten naar 96 kHz?
Alvast bedankt!