De titel van deze track! deel 2

Hey, ik zat gistermiddag te zappen op tv en toen kwam ik op TMF een programma tegen met dit nummer als achtergrondmuziek.
Ken je dat, dat je maar niet op een naam van iets kan komen? Heel irritant dus! :erm:
Het is dus zo'n typisch arpeggio achtig dance nummer ala Bartezz en heeft een jaar of 5 á 6 ook in de top 40 gestaan.

Wie weet het?

Attachments

• hoe heet dit ookalweer.mp3
    655,1 KB · Bekeken: 76
Ok laat maar ik heb 'm al gevonden. Ik ging naar Youtube en zocht op Bartezz en hoopte de juiste track te vinden bij de related video's en... bingo!

Enorm cheesy track en bijhorende video maar ach.. nu kan ik weer lekker slapen zonder te blijven malen, hehe :)

Ken het hele nummer niet, maar kan me niet voorstellen dat dit 5 tot 6 jaar lang in de top 40 stond..

:peukie:

Veel telefoons hebben tegenwoordig software aan boord met vergelijkbare functionaliteit als "SHazam"op de iPhone.

Dus stukje audio opnemen en dan zoekt de telefoon m.b.v. een online database de artiest - titel bij de audio. Dit werkt ontzettend goed en zeker een aanrader als je vaak titels van muziek wilt weten.

Hehe, ik was natuurlijk het woordje "geleden" erachter vergeten te zetten ;)

Thanks Acidfever, dat is zeker handig maar alleen als je het stukje ergens kan opnemen.

Thanks Acidfever, dat is zeker handig maar alleen als je het stukje ergens kan opnemen.

Neen net niet. Je hoort iets op de radio bij de HEMA en zet Shazam aan en hij zegt je meteen wat dat liedje is. Niets op te nemen hoor

Werkt echt prachtig vind ik zelf.

Even naar dj setje luisteren en af en toe de iPhone tegen de monitors houden en je weet zo meteen al de leuke tracks :okdan:

ok nu snap ik hoe het werkt, handig!
Alleen moet ik dan wel een telefoon aanschaffen want ik heb nu nog zo'n oud mobieltje die dat niet heeft, en een iPhone hoef ik niet per sé te hebben. Ik zal eens op internet zoeken welke software die vergelijkbare functie als die Shazam heeft voor andere telefoons.

Edit: ik ben er al achter dat Shazam ook versies heeft voor oa. Nokia N82, N95.

Laatst gewijzigd:
ok nu snap ik hoe het werkt, handig!
Alleen moet ik dan wel een telefoon aanschaffen want ik heb nu nog zo'n oud mobieltje die dat niet heeft, en een iPhone hoef ik niet per sé te hebben. Ik zal eens op internet zoeken welke software die vergelijkbare functie als die Shazam heeft voor andere telefoons.

Edit: ik ben er al achter dat Shazam ook versies heeft voor oa. Nokia N82, N95.

Sony Ericsson K850i heeft ook zoiets. (die op de iPhone is alleen iets uitgebreider ; vindt meer, maar da's weer zo'n popi hype dinges..)

echte analoog/hardware lovers horen met een telefoon uit de jaren 80 te lopen met in de andere hand een koffer vol accu power nutuuulk... ipods en al die andere ongein da's net zoiets als software synths!
Yep, en diezelfden komen naar een synth meeting met een complete moog-wall waar ze 3x voor op en neer moeten rijden.

Alleen je ziet die gasten niet meer he...:D

Kan je trouwens ook met elke windows mobile phone dmv MusicID

Back