out of phase - De fotos !!!

Waveglider

Skyglider

Attachments

• outofphase11.jpg
    outofphase11.jpg
    92 KB · Bekeken: 165
De rest haal je maar van die url af...

Attachments

• outofphase04.jpg
    outofphase04.jpg
    92,8 KB · Bekeken: 156
[Beavis mode]

huh-huh huh huhuhuh-huh... Cool!

[/Beavis mode]

Je had wel ruimte zat op het podium :)
Ik heb de foto's in animation shop achter elkaar gezet, en nu speel ik de mp3's erbij af. Is net echt ;)
:) leuke kleedje trouwens *grinnik*

-C-

Leuke fotoos hoor:)
Normaal verwacht je allemaal roboscans en strobo's en rook met dit soort optredens......
Wel geinig zoveel high tech spul in een ouderwets uitziend zaaltje 8)

leuk zo die foto's. maareuh.... welke oma hebben jullie van dat tafelkleedje beroofd? 8o)

Origineel geplaatst door Baseman
Leuke fotoos hoor:)
Normaal verwacht je allemaal roboscans en strobo's en rook met dit soort optredens......
Wel geinig zoveel high tech spul in een ouderwets uitziend zaaltje 8)

Jeeeee!! Real Back 2 Earth!! Nie allemaal zo "overdreven" met allemaal licht/laser-showz en poespas!!

Maarre, dat kleed...?? :confused: => sorri, 'k KON 't nie laten..;)

Dat kleed was idd ook het eerste wat mij opviel ;)
Ik zou volgende keer toch even een wat mooier kleedje proberen te scoren. En dan lekker groot jullie naam erop zetten en gaan met die banaan! :)

Kan je niet nog een fotootje plaatsen van het luisterend publiek?
bij deze fotos zaten er geen bij van het publiek...
Ik denk dat ik van de week nog andere krijg en mischien zitten er daarbij ,we posten die zo-ie-zo hier ook wel dan ;o)

leuk zo die foto's. maareuh.... welke oma hebben jullie van dat tafelkleedje beroofd?
heh...dat hebben we nu al dikwijls moeten aanhoren...maar we hadden niets anders voorhande daar, en er wordt aan een logo gewerkt voor Out of phase, dus tegen volgende keer zouden we oma's tafelkleedje kunnen thuis laten hoop ik. :okdan:

bedankt voor de feedback trouwens :doei:

Houwen dat kleedje!

Deponeren als handelsmerk... over 2 jaar wil iedereen dit.

even tussen haakjes: bestaat er niet al een band met de naam Out of Phase? Ik meen die naam laatst ergens anders gezien te hebben nl.

ouch - dat zou KLOTE zijn :frons: - ik hoop echt van niet want we hebben ons SUF gezocht achter een leuke bruikbare naam... als er iemand hier meer info over heeft gelieve het ons te laten weten voordat we eventuele cd's of andere dingen laten drukken - ;{

JAAAAAAAAA......

JAAAAAAAAA......

Origineel geplaatst door The Q
Houwen dat kleedje!
Deponeren als handelsmerk... over 2 jaar wil iedereen dit.

En in geval van nood jullie naam veranderen in 'Granneez Carpet' !! :D

Hmm, ik denk NU al aan een kleding-lijn, en interieur-deco.. 'k Zal Jean Paul G. en Jan de B. eens bellen!!:eureka:

In de nieuwe Bassic Groove, pagina 74: (nieuwe downtempo albums): "Out of Phase - N.E.W. Sound Experience". Het is een stel Deense jongens die met sitars en didgeridoos oosterse muziek in elkaar zetten.

Dit is inderdaad serieuze kanker !!!! :[> :[> :[> :kont: :kont: :kont:

Wat een geluk dat we nog geen domein naam geregged hebben enzo - bedankt voor de info hierover.

Geinige foto's :P Ik mis alleen wel de shot van achter het kleed vandaan, oftwel de gear die jullie uitgestalt hebben.
Is toch wel gebruikelijk dacht ik :confused:

ja, oeps niet bij nagedacht....agh....we zijn zo veel vergeten de eerste keer.....belangrijkste was dat onze set in orde was. We hebben gebruikt: van links naar rechts: access virus b, waldorf q rack, yamaha 01v, akai mpc-2000xl, en roland d10. Ben trouwens wel benieuwd wat jullie van de muziek vonden, want op de foto's hebben we veel meer reactie's als op de muziek zelf 8o) . Ben benieuwd welke stukken jullie voor verbetering vatbaar vinden en wat jullie eventueel anders zouden doen , zie deze thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=10874

Back