AANGEPASTE PRIJZEN!
Lexicon Prime Time heb ik waarschijnlijk toch wat erg hoog ingezet dus vandaar in 1 zwik 100 euro goedkoper. Lekker prijsje voor een fantastische delay. Stereo vintage digitale delay zie je niet snel voorbij komen voor die prijs. Ik doe'm alleen maar weg omdat ik'm wat soft vind klinken maar dat is voor anderen juist een pre. klinkt heerlijk in de mix: 500euro.
VP9000 (incl extras) kan nu weg voor 300euro. is echt geen geld voor de mogelijkheden die dit ding biedt. waanzinnige hands on timestretching/pitch-shifting.
Midex3, welbekend, voor bij cubase veruit de beste keus. gaat alleen maar weg omdat ik ben overgestapt op de midex8. 60euro incl. verzending in NL.
Neuron blijft dezelfde prijs, 300euro, wil wel zelf de verzendkosten in nl betalen. Zeer bijzondere sound, ben nergens iets tegengekomen dat erop lijkt. de hardware joystick, knoppendoos die erbij zit heerst enorm. erg tof om zomaar een beetje op weg te pielen. wel oppassen dat je niet uit de bocht vliegt. het is net een supercar die vrij onbeheersbaar is maar daardoor juist geweldig rijdt.
Minimoog is echt in prima staat, misschien heb ik me wat teveel op een uiterlijk minpuntje geconcentreerd bij de beschrijving want hij is echt helemaal okee. Ziet er ook prima uit verder. Werkt super. in tegenstelling tot de Source die voor ongeveer dezelfde prijs wordt aangeboden, knoppen voor elke funktie. Hij klinkt ongehoord warm, diep, dik. Ben eigenlijk niet wijs dat ik'm verkoop. De prijs is mijns inziens meer dan redelijk dus blijft 1150euro.