• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Van alles, o.a. Moog, Roland, modular, klein en groot spul.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
nieuwe pagina dus voor gemak maar even quoten.

Multimoog. in prima staat maar niet geheel mint. ribbon was gescheurd dus daar heb ik wat gaffa tape op geplakt. werkt perfekt. ook werkende aftertouch (is vaak kapot op deze apparaten). een hoop modulatiemogelijkheden (ook veel modulatie-inputs). bekende filtermod voor nog bruter geluid (filter is echt enorm vet) + s-trigger omgebouwd naar doorsnee gate. Echt een supersynth. 1150euro

Neuron VST (incl dark ambient soundset). al veel over gezegd op dit forum. unieke synth met geheel eigen sound. inclusief geweldige dark ambient sounds twv 120E. originele doos + alle toebehoren aanwezig. Ik brand speciaal m'n aangepaste library (dit wegens het probleem dat sommige fabriekssounds te hard zijn voor de VST en daarom aangepast moeten worden + de dark ambient soundset zit er dan al in) en de modelmaker krijg je er ook bij. 300euro

Lexicon Prime Time ziet er niet meer perfekt uit (sommige kapjes van knoppen niet meer origineel maar er zitten wel overal kapjes op). klinkt daarentegen perfekt. hele mooie stereodelay met vele mogelijkheden (alles wat je van een delay kan verwachten + meer). 600euro

Midex3. 1 in 3 out USB midi interface. voor perfekte timing in combinatie met cubase. (inclusief usb kabel) prima staat. 60euro

Roland VP9000 Variprocessor sampler. echt briljant ding met hands on pitch tweaking mogelijkheid. volgestouwd tot de max met RAM. moet er wel bijzeggen dattie af en toe last heeft van vastlopers tijdens het processen van samples (dus NOOIT tijdens het spelen, tweaken). de gevolgen van een vastloper zijn echter makkelijk te beperken door te saven voor het processen. in prima staat, incl USB zipdrive + 6 zipdisks (lekker makkelijk samples uit de pc overbrengen). 325euro

AANGEPASTE PRIJZEN!

Lexicon Prime Time heb ik waarschijnlijk toch wat erg hoog ingezet dus vandaar in 1 zwik 100 euro goedkoper. Lekker prijsje voor een fantastische delay. Stereo vintage digitale delay zie je niet snel voorbij komen voor die prijs. Ik doe'm alleen maar weg omdat ik'm wat soft vind klinken maar dat is voor anderen juist een pre. klinkt heerlijk in de mix: 500euro.

VP9000 (incl extras) kan nu weg voor 300euro. is echt geen geld voor de mogelijkheden die dit ding biedt. waanzinnige hands on timestretching/pitch-shifting.

Midex3, welbekend, voor bij cubase veruit de beste keus. gaat alleen maar weg omdat ik ben overgestapt op de midex8. 60euro incl. verzending in NL.

Neuron blijft dezelfde prijs, 300euro, wil wel zelf de verzendkosten in nl betalen. Zeer bijzondere sound, ben nergens iets tegengekomen dat erop lijkt. de hardware joystick, knoppendoos die erbij zit heerst enorm. erg tof om zomaar een beetje op weg te pielen. wel oppassen dat je niet uit de bocht vliegt. het is net een supercar die vrij onbeheersbaar is maar daardoor juist geweldig rijdt.

Minimoog is echt in prima staat, misschien heb ik me wat teveel op een uiterlijk minpuntje geconcentreerd bij de beschrijving want hij is echt helemaal okee. Ziet er ook prima uit verder. Werkt super. in tegenstelling tot de Source die voor ongeveer dezelfde prijs wordt aangeboden, knoppen voor elke funktie. Hij klinkt ongehoord warm, diep, dik. Ben eigenlijk niet wijs dat ik'm verkoop. De prijs is mijns inziens meer dan redelijk dus blijft 1150euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back