Zijde(n) wordt gemaakt door rupsen

maar dat terzijde (onbedoeld poetisch)
Naar mijn idee mag je percussie wet dikker in je mix liggen. (die clap valt bijna weg, en op het hoogtepuntt hoor je de hats amper) Dat mag wat mij betreft wat meer compressie krijgen.
Je compositie is ok, maar ik mis nog wat leven...geluidjes die onderhuids boven komen drijven, en vervolgens weer stiekum verdwijnen.
begin 2e break is errrrug lekker! bijna "war of the worlds" hoe dat syntje (alien-achtig) klinkt.
In reason kan je prima tracks maken mixen masteren en weer verklooien...
Dave Spoon (at night) werkt alleen met reason, en ook in Holland loopt een wondertalent rond, genaamd Kenquo (een joch van 17 dat alleen met reason werkt, en tracks maakt die worden gesupport door oa Milton Jackson <- geen kattepis), en die maakt hele dikke vette deep-house tracks.
Persoonlijk vind ik reason onhandig, en dof klinken...maar dat komt waarsschijnlijk omdat ik niet weet aan welk knopje ik moet draaien om het naar mijn wens te krijgen.
Hetzelfde geld voor Ableton Live....daar kom ik gewoon niet doorheen! alles zit ondersteboven, en dat snapt mijn brein niet...
En nu komt de clue, lief dagboek....
gebruik dat programma waar je lekker mee kunt werken, en vergeet wat douchebags bij labels zeggen...doe je eigen ding, en probeer al die programmas te testen, om te kijken wat het best bij jouw werkwijze past....alle daws hebben rewire tegenwoordig, dus je kunt reason makkelijk aan je favo daw knopen, en beide gewoon gebruiken...
lang leve "try before you buy"
Gr Robert