hallo mensjes

hnm

Nieuwkomer
toch maar even voorstellen dan:

ik ben Marc en dwaal al een paar maanden op t forum rond, op zoek naar antwoorden en vragen. En vind ze ten overvloede!
Ik klooi al een paar jaar wat aan. Begonnen met Magix Music Maker (wie kent m nog; wat een crap was dat :D), toen fruitypoep, en vervolgens ableton en reason. kwam al snel tot de conclusie dat je met je muis geen muziek kan maken, al helemaal niet live. En toen was daar de overstap op hardware. Een nieuwe wereld heeft zich voor me geopend, waar ik m'n eerste stapjes aan t zetten ben.

Lang leve knoppen draaien!

Welkom enne...wat ware je eerste hardware stapjes? Annaloog of digitaal? Maar altijd mooi om te horen dat mensen overwillen stappen. Mijn eerste electroniese dingen kwamen uit een amiga met pro-tracker 2.1. Als ik er weer de ruimte voor heb wil ik die weer als drumcomputer gebruiken.

ha! hardware, no mice -> die houden we erin :D
begon met het nieuwe merrec (bijnaam was vroeger al merrec)
of hate no more
of hell no ma'am!
kom maar op met die goeie ideeen jongens! (en eventuele meisjes, maar daar ga ik niet vanuit)

mijn eerste stukje hardware was de 707
hierop volgde der Waldorf mQ
hierna kwamen poorman's bakjes, namelijk de MAM MB33 II & de Drumstation v2
owja en de SP404 had ik hiervoor al

amiga heb ik op zolder liggen...zonde!! hopelijk ga ik daar ook s tijd voor maken :)

Wat een ontzettend leuk stukkie tekst :okdan:

Geregistreerd in 2007 en 0 berichten..... dat doe je beter dan ik
bloos.gif

Welkom!
Software = :r
Hardware = :halleluja

Zo, nu gauw pc uitzetten.. :D

oei! ik gebruik ableton nog altijd als stepsequencer...
bega ik nu een enorme overtreding? ;)

:D Ben je gek! Gewoon gebruiken wat je zelf fijn vindt: harware of software of een combinatie. Doe ik min of meer ook, hoor ;)

robots die software om te kotsen vinden?
nou breekt mn spreekwoordelijke klomp :)

Back