hnm
Nieuwkomer
toch maar even voorstellen dan:
ik ben Marc en dwaal al een paar maanden op t forum rond, op zoek naar antwoorden en vragen. En vind ze ten overvloede!
Ik klooi al een paar jaar wat aan. Begonnen met Magix Music Maker (wie kent m nog; wat een crap was dat
), toen fruitypoep, en vervolgens ableton en reason. kwam al snel tot de conclusie dat je met je muis geen muziek kan maken, al helemaal niet live. En toen was daar de overstap op hardware. Een nieuwe wereld heeft zich voor me geopend, waar ik m'n eerste stapjes aan t zetten ben.
Lang leve knoppen draaien!
ik ben Marc en dwaal al een paar maanden op t forum rond, op zoek naar antwoorden en vragen. En vind ze ten overvloede!
Ik klooi al een paar jaar wat aan. Begonnen met Magix Music Maker (wie kent m nog; wat een crap was dat
), toen fruitypoep, en vervolgens ableton en reason. kwam al snel tot de conclusie dat je met je muis geen muziek kan maken, al helemaal niet live. En toen was daar de overstap op hardware. Een nieuwe wereld heeft zich voor me geopend, waar ik m'n eerste stapjes aan t zetten ben. Lang leve knoppen draaien!

)