Hallo allemaal

TheCleaner

Nieuwkomer
Ooit in een ver verleden, in de beginjaren van dit forum, heb ik een account gehad. Ik maakte toen actief muziek, heb een paar 12-inches uitgebracht. Op een gegeven moment ben ik daar mee gestopt en dat account kwijt geraakt. Maar omdat ik laatst mijn zolder aan het opruimen was, en ik wat spullen wil verkopen, heb ik een nieuw account aangemaakt.

Ik heb laatst trouwens wel Ableton gekocht, het blijft toch kriebelen.

Droomde ik nu dat ik een JP8080 te koop zag voor €600 ? Of was het echt? ;)

Ik zag ook een JX10 volgens mij.. Ik ben iig heel hard weggesurft.. en ik kan het nu niet meer vinden.. :D
Whatever dan ook, welkom :)

Droomde ik nu dat ik een JP8080 te koop zag voor €600 ? Of was het echt? ;)

Ik zag ook een JX10 volgens mij.. Ik ben iig heel hard weggesurft.. en ik kan het nu niet meer vinden.. :D
Whatever dan ook, welkom :)
Ik had hetzelfde. Geen reactie , dus denk dat t vogeltje alweer gevlogen is ofzo. Wellicht dat mods t bericht hebben verwijderd? Maar waarom?

Oh.. toch niet gedroomd dus. Ik checkte het vrijdagavond laat.. ik dacht alleen maar, dit is niet goed.. Hoe dan ook, als het echt te koop was, het zal allemaal alang wel weg zijn..

Zelfs ik, wonende ver buiten Nederland, zat er aan te denken om de JP8080 te kopen voor een luttele €600. Voor die prijs vind ik wel ruimte in m’n rugzak en een manier om mee te werken in een complete itb omgeving 😎

@cleaner, heb je nog niet een verdwaalde 909 op je zolder?? :engel: genoeg liefhebbers hier.. En er zijn natuurlijk veel alternatieven vandaag de dag om de echte van de hand te doen..
:D

Back