Sound Forge probleem

HoHo probeer wavelab

HoHo probeer wavelab

Euh ja hoe los je dat op ik denk dat je best WaveLab ff kunt proberen heb het even getest en die doet het wel oke !!kan mijn eigen ook iets van herinneren dat soundforge dat inderdaad doet(die stiltens), Gewoon ff in wave lab doen. Suc6 ps heb je dat topic gelezen over plaatjes naar wave en andersom? denk dat jij het ook wel Mad/leuk vindt Gegroet LecZ

Re: HoHo probeer wavelab

Re: HoHo probeer wavelab

Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Euh ja hoe los je dat op ik denk dat je best WaveLab ff kunt proberen heb het even getest en die doet het wel oke !!kan mijn eigen ook iets van herinneren dat soundforge dat inderdaad doet(die stiltens), Gewoon ff in wave lab doen. Suc6 ps heb je dat topic gelezen over plaatjes naar wave en andersom? denk dat jij het ook wel Mad/leuk vindt Gegroet LecZ

hahah, teruglezen is nog steeds niet je sterkste kant. ;) geintje

nee, ik had dus meegemaakt dat Wavelab het dus OOK doet. Oftewel: ik ben niet echt opgeschoten met me probleem

--> wat dat topic betreft: dat vond ik inderdaad ook erg cool, dat Aphex Twin plaatje had ik al eens eerder gezien. het is me nog niet gelukt, als ik een mp3 hernoem naar jpg en open in Adobe krijg ik een foutmelding.

verder ontopic, please :okdan:

Ik heb er geen last van hoor, dat Wavelab stiltes achter me .wavjes of .mp3tjes gaat zetten.. Render je niet perongeluk een echo oid mee? Tsja, tis maar een idee.... :koffie:

Origineel geplaatst door arnoldroelz
Ik heb er geen last van hoor, dat Wavelab stiltes achter me .wavjes of .mp3tjes gaat zetten.. Render je niet perongeluk een echo oid mee? Tsja, tis maar een idee.... :koffie:

En als je het in een loop afspeelt? Nadat je het nogmaals als mp3 saved? Kijk het zijn stiltes van 0,1 seconde, dus dat merk je niet als je het normaal afspeelt.

deze post had ik over het heufd gezien, ik ga wel even kijken.

Origineel geplaatst door AOR
En als je het in een loop afspeelt? Nadat je het nogmaals als mp3 saved? Kijk het zijn stiltes van 0,1 seconde, dus dat merk je niet als je het normaal afspeelt.

Nope...nul komma niks last van...sorry :D

Back