MistaGenki
Ingeburgerd
Hey mijn naam is Dennis en ik ben 18 jaar oud
Ik vond dit forum tijdje geleden op google en ik kon hier veel informatie vinden.
Ik ben zo'n jaartje heel af en toe aan het klooien geweest met cubase, nu vind ik het tijd om hier wat meer energie te steken.
Ik maak vooral techno en house, alleen dit klinkt nooit zoals ik het wil kwa diepte en helderheid, ik probeer daarom nu vooral om veel over eq'ing en compression te leren.
Ik heb op dit moment nog niet erg veel hardware; een i7 core pc met cubase sx3+ vst's, cme uf80(
), en een set krk rokit6.
Ik ben van plan om deze week een goede geluidskaart aan te schaffen, waarschijnlijk zal dit de motu 828 mkIII worden (any good?), verder ben ik van plan om een aantal hardware synthesizers aan te schaffen want hardware synth's lijken me vetter dan soft synths.
Njah ik hoop veel te kunnen leren op dit forum over synths en dergelijke,
P.S hiero staan wat stukjes "muziek" waarmee ik vooral met eq en compression geƫxperimenteerd heb, http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=472741570
Ik hoop dat jullie misschien wat uit kunnen leggen over wat ik fout doe kwa mixen want het klinkt nooit echt diep/laag/helder/goed genoeg.
Ik vond dit forum tijdje geleden op google en ik kon hier veel informatie vinden.
Ik ben zo'n jaartje heel af en toe aan het klooien geweest met cubase, nu vind ik het tijd om hier wat meer energie te steken.
Ik maak vooral techno en house, alleen dit klinkt nooit zoals ik het wil kwa diepte en helderheid, ik probeer daarom nu vooral om veel over eq'ing en compression te leren.
Ik heb op dit moment nog niet erg veel hardware; een i7 core pc met cubase sx3+ vst's, cme uf80(
), en een set krk rokit6.Ik ben van plan om deze week een goede geluidskaart aan te schaffen, waarschijnlijk zal dit de motu 828 mkIII worden (any good?), verder ben ik van plan om een aantal hardware synthesizers aan te schaffen want hardware synth's lijken me vetter dan soft synths.
Njah ik hoop veel te kunnen leren op dit forum over synths en dergelijke,
P.S hiero staan wat stukjes "muziek" waarmee ik vooral met eq en compression geƫxperimenteerd heb, http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=472741570
Ik hoop dat jullie misschien wat uit kunnen leggen over wat ik fout doe kwa mixen want het klinkt nooit echt diep/laag/helder/goed genoeg.