oxygene part 1

Waarom plaats je 'm dan niet hier? Of issie groter dan 9,77MB?

ik vind het leuk gedaan, maar mis toch wel de eigen interpretatie. Dit is op veel vlakken gewoon het nabouwen van Oxygene 1 door bv. de geluidkeuze die nagenoeg overeen komt. Bij interpretatie denk ik meer aan andere geluiden, eigen arrangement o.i.d.

ik vind het leuk gedaan, maar mis toch wel de eigen interpretatie.
Onzinnige kritiek om van een ander te bepalen wat zijn/haar interpretatie van iets is. Door dit soort gezever wordt het juist minder aantrekkelijk om hier nog tracks te posten.

@Novice1
Leuke interpretatie. Mooie sounds. De mix an sich is wel wat kil en digitaal achtig. Dat is aan te passen als je er wat tophoog overal weg EQ'ed. Dan gaat het al snel wat warmer klinken.

laten we nou eens ophouden met elkaar te flamen hier met al onze frustraties, maar de TS helpen met onze EIGEN mening en elkaars meningen daarbij te respecteren.

Oxygene 1 vind ik persoonlijk een van de mooiste werken van de meester. Ondanks de eenvoud erg lastig om te remaken. Novice1 heeft een soort van vrije improvisatie gemaakt in een loop. Het begin heeft overeenkomsten met het origineel. Ten opzichte van het orignieel mist o.a. de kenmerkende sopraam-voice en bas-solo maar dat is de keuze van de maker. Iets meer eigen interpretatie kan geen kwaad. Al met al mooi gemaakt :kroon:

Back