long-time-no-see! sorrie, ik ben ontzettend druk met reizen en werken en muziek schiet er ietwat tussenin....maarrrrr....nu eindelijk weer een liedje af!
check 'm op
www.chromelegs.nl/mp3s/Roald_Blauw.mp3
en commentaar is meer dan welkom, het is een verjaardagskadootje dus hij moet goed zijn. Ik zit nog wat met de verb in mijn maag (easyverb) en moet de zang nog es overdoen denk ik. Ook weet ik niet of het einde "too much" is.
instrumentjes: rhodes door NI Guitarcombos AC30, Sampletank(bas), Battery3 (alles drum/percussie) en HalionOne (uitstrijkje)
check 'm op
www.chromelegs.nl/mp3s/Roald_Blauw.mp3
en commentaar is meer dan welkom, het is een verjaardagskadootje dus hij moet goed zijn. Ik zit nog wat met de verb in mijn maag (easyverb) en moet de zang nog es overdoen denk ik. Ook weet ik niet of het einde "too much" is.
instrumentjes: rhodes door NI Guitarcombos AC30, Sampletank(bas), Battery3 (alles drum/percussie) en HalionOne (uitstrijkje)

'tis helaas niet anders. Ik ga ook nog een beetje over de tekst nadenken, misschien past daar iets afwisselenders (alhoewel ik expres iets heel herhalends heb gemaakt, ik wilde dr groove op de voorgrond). Qua arrangement zit ik een beetje op een dood spoor. Een echte drumtrack zou enorm veel leven brengen, verder wil ik het graag ietwat "clean" laten. Ik heb ook al gepoogd wat marcato-strijkers erin te maken maar dan wordt het al snel te kitschig.
Beetje tam her en der, ik zou toch net even wat meer climax verwachten; en ik moet het helaas eens zijn met een aantal anderen, je zou veel meer uit je stem kunnen halen (en daarmee een veel krachtiger resultaat neer zetten). De sounds zijn overigens prima, vooral je rhodes klinkt weer erg lekker (blijft me toch altijd opvallen hoe verschillend iedereen z'n eigen rhodes sound blijft neerzetten).