ASR-X mic/line schakelaartje

Mahu

wob wob wobwob wob...
Hallo,

Achterop mijn ASR-X zit een mic/line schakelaartje (soort pinnetje die naar boven en onder schakelt) die niet meer goed werkt. Hierdoor is het niet echt mogelijk meer om fatsoenlijk realtime te kunnen samplen... :frons:

Het is een mooi apparaat maar diegene bij Ensoniq die zo'n uitstekend pinnetje dat overal tegenaan kan stoten en blijft haken heeft bedacht.. argh!

Weet iemand of je zo'n schakelaartje ergens kan bestellen en of je die makkelijk kan vervangen?

Bij voorbaat mijn dank!

Mvg,

Mahu

switch

switch

Hallo,

Achterop mijn ASR-X zit een mic/line schakelaartje (soort pinnetje die naar boven en onder schakelt) die niet meer goed werkt. Hierdoor is het niet echt mogelijk meer om fatsoenlijk realtime te kunnen samplen... :frons:

Het is een mooi apparaat maar diegene bij Ensoniq die zo'n uitstekend pinnetje dat overal tegenaan kan stoten en blijft haken heeft bedacht.. argh!

Weet iemand of je zo'n schakelaartje ergens kan bestellen en of je die makkelijk kan vervangen?

Bij voorbaat mijn dank!

Mvg,

Mahu

hey gozert [oude eig. ]

ikdenk dat t een standaar twee traps ..dus aan / uit switch is
elke kan asde diameter maar klopt je zou der ook een knopje op kunnen zetten on / off knobbie
ff met je switch naar electronica boer
display electronica / forat bellen mailen sc6

Dude, ik woon ook in nijmegen, kom effe langs. Kijken we er samen na. Technika is 5 minuten lopen vanaf m'n huis.

Hey VCOVCA,

Relax, pm me ff je adres en tel. gegevens enzo. Kunnen we ff een afspraak maken. Laat maar weten wanneer het je uitkomt dat ik ff langskom. Thx.

Groet Mahu :okdan:

Hier kan een :slotje: op.. De ASR-X is inmiddels gefixed en heeft intussen ook een nieuwe eigenaar..

Kom maar op met die serieuze ouwe-school hiphop beats, NeoTek! :dj: :mega:

Dude, ik woon ook in nijmegen, kom effe langs. Kijken we er samen na. Technika is 5 minuten lopen vanaf m'n huis.

Jij bent relaxed, dat kan ik wel zeer waarderen.:okdan:

Heb de ASR-X zelf ook gehad en mis hem nu weer een beetje... zucht apparaatjes, apparaatjes.....

Back