• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg PadKontrol

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sanderdnb

Ingeburgerd
Te ruil aangeboden:

Vrijwel nieuwe Korg PadKontrol. Een tijd geleden aangeschaft bij i4 in Eindhoven, en daarna eigenlijk lang in de doos gezeten. Nu wil ik graag een controller waar ik met stokken op kan slaan. Ik wil graag alleen ruilen, dus geen verkoop.

De PadKontrol is een Midi/USB controller, met drumpads waar je met je vingers op kan spelen. Verder heeft hij nog een X/Y-pad, draaiknoppen, Midi-interface (een extra Midi apparaat via de Padkontrol door de USB sturen, erg handig), en nog een ton aan andere mogelijkheden.

Ik zoek iets als een Alesis Controlpad, Roland SPD-6, etc. Octapads staan niet zo hoog op mn verlanglijstje, maar als er niets anders is dan verandert dat misschien nog wel.

Bericht door een moderator:
Graag nog even een indicatie van de ruilwaarde toevoegen. bvd.

Nieuwwaarde is 200 euro. Hij is echt spotless, in doos met alles erbij, dus ik zou hem waarderen op ong. 130-140 euro.

Korg PadKontrol en Kaosspad 3 te Ruil

Korg PadKontrol en Kaosspad 3 te Ruil

Na wat dingetjes uitgeprobeerd te hebben, heb ik mijn doelen wat bijgesteld.

Ik ben nu alleen nog op zoek naar een Roland SPD-S.

Maar, om het wat interessanter te maken ben ik ook bereid mijn Korg Kaosspad 3 aan te bieden. Ook deze is werkelijk in nieuwstaat, met doos en de hele mikmak erbij. Getaxeerd op 280 euro. Kaosspad is niet te koop, alleen te ruil.

Natuurlijk ben ik bereid bij allebei de apparaten bij te betalen, aangezien de waarde van een SPD-S iets hoger ligt. Test je handelskills :maffia: . Allebei de apparaten voor alleen een SPD-S vind ik te weinig. Dan moet hij er wel echt uit springen met extra's enzo.

Als er trouwens iemand een SPD-S aanbied, maar niet wil ruilen, PM ook even! Misschien gaat het hele ruilen wel niet lukken, en ga ik over een tijdje gewoon op zoek naar een SPD S die te koop staat.

Kan ik mijn bovenste bericht (en dus titel) nog aanpassen? Mod?

Okee, ik wil echt graag die SPD-S.

Daarom nu te koop:

Korg Padkontrol, 135 euro
Korg Kaosspad III, 250 euro
Alles in nieuwstaat, alles in doos.

Kan een mod dit in de titel zetten?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back