Na jaren van doeberen(prutsen) met cheapo gratis en gekopieerde zooi heb ik eindelijk besloten dat ik er nu wel genoeg van af weet om eens een grote investering te doen zonder het risico te lopen dat het ergens in een hoek staat te rotten.
Ben de laatste twee jaar vooral bezig geweest met mezelf de dingen te leren met guides hier en zelf klooien daar in FL , voornamelijk met gratis VSTs en samplepacks.
En sinds ik binnenkort toevallig een maandje extra vakantie heb dit jaar, dacht ik van laten we het vakantiegeld eens goed besteden.
Ben nu laatste belissingen aan het maken over de gear
(ik heb hier een casio CZ3000 en een MC 303 waarvan de CUT pot kapot is dus dringend tijd
)
deze dingen zijn dus in bestelling
ABLETON LIVE 8
AKAI APC40 (wachten tot half juni
)
AKAI MPK49
waarom deze dingen?
Ableton omdat ik graag nog wel wat leuke dj setjes zou willen samenplakken en gehoord had dat dit zich daar wel ook goed tot liet dienen.
Die APC omdat ik de youtube video zag en mijn ogen werden als schoteltjes, verder niet echt goed gefundeerd.
Alsook denk ik dat ik voor 400 euro geen zware miskoop kan maken en anders splits ik hem wel in een andere newbie zijn maag
Die mpk omdat er mpc padjes opzitten en omdat ik dan dezelfde draaiknoppen en faders ga hebben als die op de apc , lijkt me wel handig.
Een minimoog softsynthje zal ik ook al vlug aanschaffen denk ik, ik ben namelijk helemaal wild van die minimogueVA vst =]
Dat alles moet draaien op een c2d 8400 met 4 gig rammen.
Hopelijk ga ik door enkel nog betaalde dingen te gaan gebruiken mijn energie een beetje concenteren op MINDER mogelijkheden en wat creatiever zijn
Ben nu nog aan het rondkijken voor een goedkoop geluidskaartje voor wat betere geluidskwaliteit en latency ( die lynx one in het te koop gedeelte zegt me wel wat,
nou als er iets hoor ik het wel, ik ga proberen om nog een jaartje ( ik lees hier al een jaar) mijn bek te houden, want ik heb nog veel te leren (maar zelfkennis is begin van alle wijsheid dus ik voel mij daar kiplekker bij
)
Ben de laatste twee jaar vooral bezig geweest met mezelf de dingen te leren met guides hier en zelf klooien daar in FL , voornamelijk met gratis VSTs en samplepacks.
En sinds ik binnenkort toevallig een maandje extra vakantie heb dit jaar, dacht ik van laten we het vakantiegeld eens goed besteden.
Ben nu laatste belissingen aan het maken over de gear
(ik heb hier een casio CZ3000 en een MC 303 waarvan de CUT pot kapot is dus dringend tijd
) deze dingen zijn dus in bestelling
ABLETON LIVE 8
AKAI APC40 (wachten tot half juni
)AKAI MPK49
waarom deze dingen?
Ableton omdat ik graag nog wel wat leuke dj setjes zou willen samenplakken en gehoord had dat dit zich daar wel ook goed tot liet dienen.
Die APC omdat ik de youtube video zag en mijn ogen werden als schoteltjes, verder niet echt goed gefundeerd.Alsook denk ik dat ik voor 400 euro geen zware miskoop kan maken en anders splits ik hem wel in een andere newbie zijn maag

Die mpk omdat er mpc padjes opzitten en omdat ik dan dezelfde draaiknoppen en faders ga hebben als die op de apc , lijkt me wel handig.
Een minimoog softsynthje zal ik ook al vlug aanschaffen denk ik, ik ben namelijk helemaal wild van die minimogueVA vst =]Dat alles moet draaien op een c2d 8400 met 4 gig rammen.
Hopelijk ga ik door enkel nog betaalde dingen te gaan gebruiken mijn energie een beetje concenteren op MINDER mogelijkheden en wat creatiever zijn

Ben nu nog aan het rondkijken voor een goedkoop geluidskaartje voor wat betere geluidskwaliteit en latency ( die lynx one in het te koop gedeelte zegt me wel wat,
nou als er iets hoor ik het wel, ik ga proberen om nog een jaartje ( ik lees hier al een jaar) mijn bek te houden, want ik heb nog veel te leren (maar zelfkennis is begin van alle wijsheid dus ik voel mij daar kiplekker bij
)
Laatst gewijzigd: