Hoi, ik maak wel is muziek!
Ik heb een paar jaar muziek gemaakt en opgetreden als "Brain Stain" een soort industrial gemixt met drum and bass en break beat.
Nu ben ik bezig aan een nieuw super geheim project wat een soort Drum and bass gemixt met contemporary jazz is. Nu moet ik erbij zeggen dat ik muziek genres 0% begrijp en ik meestal gewoon maak waar ik zin in heb dus alles wat ik zojuist zei wijkt waarschijnlijk af van wat de genres echt zijn :p.
Vroeger gebuikte ik FL Studio maar ik ben overgestapt naar Ableton toen ik begon met optreden en nu vind ik dat gewoon veel chiller
.
Ik begon met real life hardware synths toen ik 12 was ofzo maar ben nu vooral een "in the box" mannetje waarbij ik voornamelijk gratis of goedkope vst's gebruik gemixt met samples die ik van oude sample cd's heb gevonden en ik gebruik nog wel is die grappige sampletjes die legowelt op zijn website host :3. Ik vind muziek met hardware synths nog wel cool en sick maar dat dat echt in iedere context beter zou zijn vind ik een beetje gebazel.
Mijn favoriete vst is Vital want die is gratis en ik begrijp hoe die werkt.
Ik ben dit forum vooral gejoint om te koekeloeren hoe andere mensen hun muziekjes produceren en voor tips, tricks, updates, etc.
Groetjes!
Ik heb een paar jaar muziek gemaakt en opgetreden als "Brain Stain" een soort industrial gemixt met drum and bass en break beat.
Nu ben ik bezig aan een nieuw super geheim project wat een soort Drum and bass gemixt met contemporary jazz is. Nu moet ik erbij zeggen dat ik muziek genres 0% begrijp en ik meestal gewoon maak waar ik zin in heb dus alles wat ik zojuist zei wijkt waarschijnlijk af van wat de genres echt zijn :p.
Vroeger gebuikte ik FL Studio maar ik ben overgestapt naar Ableton toen ik begon met optreden en nu vind ik dat gewoon veel chiller
.Ik begon met real life hardware synths toen ik 12 was ofzo maar ben nu vooral een "in the box" mannetje waarbij ik voornamelijk gratis of goedkope vst's gebruik gemixt met samples die ik van oude sample cd's heb gevonden en ik gebruik nog wel is die grappige sampletjes die legowelt op zijn website host :3. Ik vind muziek met hardware synths nog wel cool en sick maar dat dat echt in iedere context beter zou zijn vind ik een beetje gebazel.
Mijn favoriete vst is Vital want die is gratis en ik begrijp hoe die werkt.
Ik ben dit forum vooral gejoint om te koekeloeren hoe andere mensen hun muziekjes produceren en voor tips, tricks, updates, etc.
Groetjes!