Cosmical Message (experimental)

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
khad die track al een tijdje liggen en kheb besloten om er wat mee te doen.
het is nogal een duistere experiementele track. Klinkt een beetje als autechre
qua beats. Ik hoop dat de track niet te monotoon is. maar kdenk dat er genoeg
variatie en andere elementen inzitten om het toch nog interessant te houden.
deze track duur meer dan 6 min. wat al vrij veel is voor mij. dus ik heb bewust alles
een beetjes uitgesmeert.
klik hier voor geluid

greets isnieZot

Laatst gewijzigd:
kan nog VEEEL duisterder hoor.. niet te snel tevree zijn...
een basis misschien .., maar niet meer. IMHO

Laatst gewijzigd:
Naar mijn mening is de track wel te monotoom, maar het is dan ook de eerste keer dat ik iets als dit hoor.

Wel leuke geluidjes allemaal, apart sfeertje, maar echt nog wat te dun imho... en het gaat wel erg lang hetzelfde door

mjah hij is wel nogal monotoon.(wist ik eigelijk wel)
kheb het volledige arrangement verandert.
dezelfde geluidjes enzo, maar anders uitgewerkt.
behalve dan het baslijntje, dat heb ik verandert naar iets anders.
de track is ook wel heel wat korter 4:30 i.p.v. 6:30.
klinkt allesinds beter dan de vorige versie (en anders)

'dus ik heb bewust alles een beetje uitgesmeert ' Dit kan zomaar niet !!!!!

niet bang zijn om wat hardere maar eerlijke commentaar te geven Naton :D

greets isnieZot

Tja.... ik vind het nog steeds een beetje monotoon nummer. Verder een beetje rommelig, er mag nog veel meer struktuur in (betere opbouw etc), ook de beat vind ik niet echt geweldig.

Kom op joh, dat kan (je) beter! ;)

hard.. dat wil ik niet zijn, wel zeer kritisch. dat ben 'k ook tov mijn eigen werk. Ik moet me elke keer inhouden, echt waar.. een goede, echte mooie en affe track bouwen kost gewoon maanden intensieve arbeid. Zo hoort het ook! en als iemand alleen tracks post om ze te laten horen en applaus te ontvangen, dan moet er eingelijk specifiek bijstaan dat je geen kritiek wilt,.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
hard.. dat wil ik niet zijn, wel zeer kritisch. dat ben 'k ook tov mijn eigen werk. Ik moet me elke keer inhouden, echt waar.. een goede, echte mooie en affe track bouwen kost gewoon maanden intensieve arbeid. Zo hoort het ook! en als iemand alleen tracks post om ze te laten horen en applaus te ontvangen, dan moet er eingelijk specifiek bijstaan dat je geen kritiek wilt,.

Als ik applaus zou willen voor mijn muziek dan zou ik wel trance muziek maken ofzo. de reden dat ik
mijn tracks post is omdat ik mensen met dezelfde smaak als ik iets wil laten horen en waarbij ze
mij advies kunnen geven om het te verbeteren of om er zelf van te genieten. Trouwens ik ben
nog maar 1,5 jaar bezig met het maken van muziek. Je kunt niet meteen verwachten dat ik hier
ongeloofelijke tracks kan posten met maar zo weinig ervaring en zo weinig middelen. Ik merk wel
dat ik langer en langer aan tracks begin te werken in vergelijking met vroeger. Ik heb ook NOOIT
gezegt dat er geen kritiek mocht gegeven worden op mijn tracks (dan zou ik ze wel voor mezelf houden).
Elke kritiek die hier gegeven werd op één van mijn tracks heb ik aanvaard omdat ik weet dat de
meeste mensen hier weten waar ze over praten. Het is natuurlijk leuker om positieven commentaar te krijgen
dan negatieve. maar het negatieve zal er mij niet van weerhouden verder te doen met mijn eigen ding.

greets isnieZot

best een tov nummer. aleen vind het jammer dat het "experimentele" en "cliche" geluiden door elkaar zijn. die cliches maken het oppeens wat saaier..
ik ben ook een beginner, nog meer dan jij, en ben daarom ook erg benieud naar hoe j dit gemaakt hebt. ik ben zelf nl. ook wel fan van dit soort tunez.

poul

Back