Mijn eerste release bij Spinnin' Records!!!

Gefeliciteerd! Ook ik vind de "Subgroover Radio Edit" het lekkerst klinken.

Een vriend van mij (Padl) liet mij gisternacht de radio edit horen.... Man wat een dikke track heb je gebouwd. Is misschien deels ook een smaakdingetje dat ik die track "dig" maar ik heb wat jaartjes gedraaid en weet ZEKER dat je met deze plaat hoge ogen gooit als die erin komt op de dansvloer.
Klinkt allemaal retestrak en dan zo'n lekker luchtig synthje --> laat de cocktails en schaars geklede dames maar komen --> 30gr & strak blauwe luchten...
Kan er nog uren over lullen, maar resumerend bij deze mijn oprechte respect voor deze track!

Een vriend van mij (Padl) liet mij gisternacht de radio edit horen.... Man wat een dikke track heb je gebouwd. Is misschien deels ook een smaakdingetje dat ik die track "dig" maar ik heb wat jaartjes gedraaid en weet ZEKER dat je met deze plaat hoge ogen gooit als die erin komt op de dansvloer.
Klinkt allemaal retestrak en dan zo'n lekker luchtig synthje --> laat de cocktails en schaars geklede dames maar komen --> 30gr & strak blauwe luchten...
Kan er nog uren over lullen, maar resumerend bij deze mijn oprechte respect voor deze track!

Ja, die Subgroover radio edit was zelfs na 4 keer achter elkaar draaien nog leuk! :)

alsjeblieft zeg wat is dit voor whopper house?!

;)

gefeliciteerd met je release :D

-C-

p.s. ik doe aan de lijn... alleen nog maar normale whoppers ipv de dubbele

Ik kan dit zeker wel horen! Klinkt heerlijk en ook een fijne mix! Hopelijk wordt hij goed ontvangen bij verschillende stations.

Welke ingrediënten heb je vooral gebruikt voor het nummer (synths), altijd leuk om te weten natuurlijk op een Synthforum!

Ik kan dit zeker wel horen! Klinkt heerlijk en ook een fijne mix! Hopelijk wordt hij goed ontvangen bij verschillende stations.

Welke ingrediënten heb je vooral gebruikt voor het nummer (synths), altijd leuk om te weten natuurlijk op een Synthforum!

Thnx!

Voor de 'normale' edit:
- Drums & perc.: bijna alles Vengeance
- Leadsynths: Virus B
- Vocal: sessiezanger en veel editting

Subgroover remix:
- Drums & perc.: bijna alles Vengeance
- Bass- en leadsynths: alles Sylenth
- Samples van de leadsynths van de 'normale' edit

Toch altijd leuk om te weten!

Wat je zelf ook al aangaf, ik zou niet zeggen dat die zanger blank is.

Toch altijd leuk om te weten!

Wat je zelf ook al aangaf, ik zou niet zeggen dat die zanger blank is.

Haha nee, inderdaad!

Trouwens nog vergeten te melden:
- Alles gesequenced in Logic 5.5.1 op pc.
- Gemixt op Mackie d8b.

Gefeliciteerd. Klinkt erg lekker. Heerlijke track. Timing lijkt nu al goed voor deze zomer. Nu hopen dat hij een klapper wordt.

Welke cd/dvd van vengeance heb je gebruikt?

Wat ik mij altijd afvraag is of dat je die samples gelijk kan toepassen in je mix en of je dan nog veel moet compressen, eq-en etc.
Hoe goed en bruikbaar zijn die samples om direct in te zetten. Wat kun je daar over zeggen. (wellicht een ander topic)

Cheers :biertje:

dope!!

klinkt lekker

idd, welke cd/dvd van vengeance heb je gebruikt? leuk idd om te weten, vooral als je die zelf ook gebruikt hehehehe

Back