Formanta/polyvoks drumsynth.

volgens mij klinkt dat niet zo best hoor onrust...

Zo'n Simmons SDS800, ook al niet te best, is dan beter denk ik, en dan ben je ong de helft kwijt...

Dit is zogenaamd net zon kult ding als die Sakate DPM48 oid, maar die sounds klinken gewoon te treurig voor woorden, daar helpen 800 analoge buizen distortions niet meer tegen hehe

Ik heb samples uit russiese drumsynths gehoord en dat klinkt allemaal erg OK. Op ruskeys staan er wat en op een poolse site van een kerel die russiese synth en drumsyths/computers heeft. Ik vind dat russiese spul altijd wel mooi(heftig) klinken. Formanta/polyvoks heeft volgens mij best goed spul gemaakt. iig militairy grade electronica aan de binnenkant. En dat het een TR-909 clone zou zijn, da's onzin.

ok, smaken verschillen zowiezo, wat ik mooi vindt kan jij minder vinden. en vieze versa
Ik dacht dat ik deze weleens gehoord had en in miujn herinnering was het niet echt speciaal, leuk voor 100-200 ofzo maar niet voor 500 zeg maar.

Maar vind je 500 niet erg veel? Ik weet niet wat ie normaal doet hoor..

daar koop je gemiddeld 3 ouwe bakken voor...

Het zijn schurft bakken...hadden gewoon lekker achter dat ijzeren gordijn moeten blijven....of omsmelten voor hiphop kettingen... YO! :maffia:

ik ben het met bovenstaand eens, ze klinken niet echt geweldig, een nogal russies geluid, beetje brak, niet echt bijzonder.
voor dat geld zijn er wel leukere dingen te koop.
:biertje:, of 2,
groetne,
jeroen

hhm half mee eens
staat er hier eentje en komen wel; degelijk lekkere hats crashes ..brighte sounds uit
is erg wel build
aleen die letters
heb ter een cirilish boekwerk by ...
snap m nu wel wat / wat doet
maar idd niet teveel beta;len

ik had die groene kx 2 8 channel drumsynth
...die ging egt diep beetje pearl syncussion achtig een egt voice per channel
heb ik gekocht voor 250.- en voor minder verkocht
aan een GAST die erg tevreden mee is
ik denk 200+ is beter priced

blijft een puristish idee
dat een een sequencer case hebt en daaruit je andere drums aan stuurt
op een gegeven moment had ik zoveel drum/ synths staan
datk t niet egt meer gebruikte of niet verder kwam dan afstellen [van twee [patterns
want wilje dynamiek inje drums ....moet je t niet triggeren met steeds dezelfde gate / puls

heb by patat met met de sds9 d8 ik zitten spelen met simmons mixer erby die door velocity sounds erby kan mixen dat klinkt veel leuker ...minder statisher
egte velocity die je terug hoort int efx op t simmons filter

Back