• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop] Korg KARMA

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Almeros

Bitwig en Reason+ gebruiker...
Te koop: Korg Karma !

-Perfecte staat
-1/2 jaar oud
-Weinig gebruikt
-Nog een 1/2 jaar garantie
-OS 2 geinstalleert
-Compleet met diskette's, handleidingen en doos

Vraagprijs: 1100,- Euro
(evt. verzendkosten voor de koper)
Lokatie: Groningen, Nederland

Helaas moet hij weg omdat hij niet van mij is
en ik gestopt ben met de eigenaar muziek te produceren.

Neem contact op via almeros@softhome.net, of post PBtje als je interesse hebt

Hey.. dubbelpost?

Origineel geplaatst door Almeros
Iemand? Niemand? Kan hem toch wel kwijt aan een synthforumfreak of wat is dit?? :D Prijs te hoog ofzo mensen?

't Is dat ik er al eentje heb, twee zou teveel van het goede zijn. :D

Misschien is iedereen aan 't sparen voor de nieuwe speeltjes die onlangs op de afgelopen NAMM en Messe te bezichtigen waren?

Hèhè...ik denk het :)

Maargoed ik had vanmiddag een re-post van dit topic gemaakt zodat ie weer in de lijst met 'Te koop' op de frontpage komt te staan. Daar meld ik ook dat ik open sta voor andere prijsen ipv 1100 euro... zolang ze maar wel serieus en redelijk zijn :)

Origineel geplaatst door Almeros
Mensen, er is reeds door een DSF lid geboden een bedrag geboden waar de verkoper zich in kon vinden ;). Ik heb hem de Karma dan ook toegezegd. Tenzij er iets tussen komt is hij bij deze dus verkocht!

Oh Almeros ... het is dat ik je muziek graag luister, maar volgende keer het houden bij 1 topic. Meerdere topics met zelfde doel is spam in mijn ogen. Zaait alleen maar verwarring en je geeft het verkeerde voorbeeld als doorgewinterde forum gebruiker ;)

Heb je helemaal gelijk in...maar op de eerste post reageerde niemand... en hier opeens wel een aantal mensen. Dus ja wat moet je dan als arme adverteerder? Dan was hij waarschijnlijk niemand opgevallen.

Een post van een nieuw berichtje in de thread (onder de verkoop rubriek) zorgt niet dat de thread weer bovenaan in de lijst bij 'verkoop' komt te staan op de frontpage... Misschien iets voor de mods om te overwegen in te bouwen?

Zo...genoeg synthforum politiek weer ;)

Iinderdaad ! En ik kan niet wachten tot ik de KARMA thuis heb staan ! :{

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back