Even een opruiming van wat sta-in-de-wegs (geen ruil - ik heb al veel te veel ;-)):
2x A80 Master midiklavieren. Een is sowieso helemaal top, de andere moet de key rubbers flink schoongemaakt worden. Wellicht dat ik die moeite zelf nog even neem deze week, anders leuk projectje of onderelen. 200 voor alletwee.
1x DX7, beetje opgeknapt. Nieuw scherm (OLED groen), nieuwe houten zijkantjes. Veder prima, lak is niet helemaal top meer na 40 jaar... 500 eur.
Kurzweil k2000. Ook niet de mooiste meer, maar wel volledig werkend. 200.
Korg 01/w fd. Prima bakkie. 200.
Verder komt er binnenkort nog uit de opslag - details volgen:
Roland MKB-1000 (kan een goeie schoonmaak beurt gebruiken op een aantal contacten, een de ergste heb ik al vervangen. Volledige houten keys.
Heb nog ergens een Kurzweil 1000 PX (?) module
Heb nog 2 D-50's die ik nog een beetje moet opfrissen.
Allen in Vianen (UT) - geen verzending...
2x A80 Master midiklavieren. Een is sowieso helemaal top, de andere moet de key rubbers flink schoongemaakt worden. Wellicht dat ik die moeite zelf nog even neem deze week, anders leuk projectje of onderelen. 200 voor alletwee.
1x DX7, beetje opgeknapt. Nieuw scherm (OLED groen), nieuwe houten zijkantjes. Veder prima, lak is niet helemaal top meer na 40 jaar... 500 eur.
Kurzweil k2000. Ook niet de mooiste meer, maar wel volledig werkend. 200.
Korg 01/w fd. Prima bakkie. 200.
Verder komt er binnenkort nog uit de opslag - details volgen:
Roland MKB-1000 (kan een goeie schoonmaak beurt gebruiken op een aantal contacten, een de ergste heb ik al vervangen. Volledige houten keys.
Heb nog ergens een Kurzweil 1000 PX (?) module
Heb nog 2 D-50's die ik nog een beetje moet opfrissen.
Allen in Vianen (UT) - geen verzending...