STEM OP ROOTS CREATION AUB...

Q-bix

Nieuwkomer
Wij doen mee aan de European Reggae Contest.
Hiermee kunnen wij een Europese tour winnen, en we kunnen elke stem gebruiken, aangezien we om en om, op de 1e en 2e plek staan.

KLIK

Thnxxx

wtf

wtf

heb je zelf al eens naar die mp3's geluisterd ? de muziek lijkt me wel ok maar de kwaliteit van de mp3's is echt superslecht, veel gekraak en glitches, daar is gewoon niet naar te luisteren

heb je zelf al eens naar die mp3's geluisterd ? de muziek lijkt me wel ok maar de kwaliteit van de mp3's is echt superslecht, veel gekraak en glitches, daar is gewoon niet naar te luisteren

blijkbaar is het je toch gelukt, ik ben trots op je, doorzetter... :walker:

Deze tracks zijn pas opgenomen, en moeten nog afgemixt worden, helaas hadden we niet genoeg tijd voor de contest, dus moest het zo.

Als ze afgemixt zijn plaats ik ze nog eens, speciaal voor jou, en de rest van de wereld...

:D

beetje overdreven reactie. ik krijg een prima impressie van de band, daar gaat het toch om?

-> beetje veel sub, maar klinkt wel ok. Delay mag ook wel wat langer... meer :peukie: zeg maar. ;-)

ik heb nu nog eens geluisterd en het klinkt inderdaad wel goed, proxy hier doet soms raar

Back