The Peoples Republic of Europe live

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Ik concerteer met mijn ritmisch industriele gezelschap "The Peoples Republic of Europe" in Simplon in Groningen aanstaande zaterdag 22 Februari. We spelen in de bovenzaal, en we beginnen te stampen om 24:00 uur, en dat doen we gedurende zo'n 50 minuten. Mensen die een stief uurtje beuken in Ant-zen of Hands stijl wel zien zitten, zijn natuurlijk van harte welkom. In de benedenzaal dark metal met Autumn, en gothic rock met The wounded, boven dus wij, met DJ's die de nieuwste Industrial en Electronic Body Music draaien. Gaat heel leuk worden. Als je er van houdt tenminste, maar ik hou daar wel van. :)

Re: The Peoples Republic of Europe live

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Als je er van houdt tenminste, maar ik hou daar wel van. :)

ik ook. maar ik woon wel in nederland.
zonde dat het weer zo'n hoeren eind weg is, anders was ik er zeker bij.

Oh?

Oh?

Als je van ramperdestamperdestamp industrial en EBM houdt, check dan www.kagankalender.com
daar staan alle gothic, EBM, industrial en Wave feesten in Belgie en Nederland, en er is er altijd wel eentje bij jou in de buurt. Met een beetje geluk concerteren we rond Juni in Ekko in Utrecht, maar dat is nog OVB. dat lijkt me al beter te doen. :)

lijkt me leuk, als julie eens optreden in de omgeving van Antwerpen laat het me dan maar eens weten ...
Veel geluk !:okdan:

<of topic>

Zeg Kratarknatrak, waarom al die communistische termen enzo? Je logotje bevat ook al zo'n hamer en sikkel?
En de peoples republic of Europe? Ooit wel eens boek gelezen over communisme in Rusland? Was nou niet echt een toptijd waar je je graag mee identificeert.

<of topic>

Nou hij zal niet de eerste zijn. Ze hadden laats toch ook zo'n heel trance feet in Sovjet stijl, compleet met hamers, sikkels, sterrren, en rode banieren. Tsja, het levert wel leuke namen en plaatjes op natuurlijk. En sinds wanneer zijn industriƫle gothic stampers gebonden aan politieke correctheid?? ;)

Origineel geplaatst door Nolet
<of topic>

Zeg Kratarknatrak, waarom al die communistische termen enzo? Je logotje bevat ook al zo'n hamer en sikkel?
En de peoples republic of Europe? Ooit wel eens boek gelezen over communisme in Rusland? Was nou niet echt een toptijd waar je je graag mee identificeert.

<of topic>

ehm je zeg het zelf al comunisme in rusland
mensen naar kampen sturen en mensen onderdrukken etc heeft niks met communisme te maken geloof ik

Origineel geplaatst door mono-poly
ehm je zeg het zelf al comunisme in rusland
mensen naar kampen sturen en mensen onderdrukken etc heeft niks met communisme te maken geloof ik

wijze woorden!

Maar de toespelingen van hamers&sikkels en termen als "peoples republic" doen toch wel sterk denken daaraan en zijn niet los te zien vanelkaar. Het is hetzelfde als zeggen dat een swastika slechts een grieks symbool voor kracht is en niets met nazi duitsland te maken heeft. Strikt genomen is dat waar, maar de gevoelswaarde die mensen daarbij hebben heeft daar niets mee te maken.

I rest my case. Symbolen krijgen door gebeurtenissen in de geschiedenis een bepaalde lading. Het hamer&sikkel symbool staat voor een hoop mensen gelijk aan een tijdperk dat door sommigen als erger dan de holocaust wordt gezien.

Maar het is synthforum, dus genoeg van dit politieke geneuzel!!

Concept

Concept

Niet zeuren, gewoon komen, en laat onze propaganda machinerie over je heen donderen. ALs je politiek correct wil zijn, ga je maar lekker lieveheersbeestjes-stickers plakken. Echte bikkels en gothics komen lekker stampen en de glorie van de Volksrepubliek Europa meemaken en beleven! Het wordt reuze leuk! >:| Iedereen die zeurt krijgt een enkele reis Siberie. :smeris: :smeris: :smeris: :maffia: :maffia:

Back