Humor gekker kan het niet meer worden

Heeft 'm zeker veel uurtjes gekost om 'm in elkaar te smurfen.

idd geen easy task denk dat je best t dubbele van aankoop mag vragen ..komje op 800
dit is geen wasp ...een hal digi synth met veeeeeel meer opties ..
wel erg leuk lijkt me
koedieman isdejouwe al klaar ?

Zou ik er ook voor vragen......alleen doe ik dat niet want ik heb er geen.....
en had ik er wel 1 dan bleef tie hier of daar of leen m uit ofzo......
Ik ga strax ook 2500 vragen voor met wilde poes. ;)

Dat varken staat nu gereserveerd dus blijkbaar is er iemand die zich graag een poot laat uitdraaien. Misschien wel die gozert met de sample liberary van 4000euro :duivels::engel:

Re: Humor gekker kan het niet meer worden

Jawel hoor..

WTF, ik wed dat de hardware verassing een half gare pc is vol met spyware. :mega:

Gebruiker TPS... Tanzanian Postal Services?

Ik denk dat jullie je allemaal vergissen en eigenlijk een beetje dom doen.....
Die sound libraries zijn echt heel erg duur met licensies....
CDSymphonicCollection

Die library kost al nieuw $ 3000,-
En dan heeft ie er nog een zooitje bij staan....voor een grote studio is dit een koopje wat ie aanbied......die andere libraries zijn ook in die prijsklasse omdat er gewoon echte orkesten voor zijn ingehuurd om die banken te maken.....

Doe eerst een beetje research voordat je zo uit de hoek komt:stupid

:D

Vind het niet zo raar. De losse onderdelen kosten dus bijna 400 euro. Dan moet je hem dus nog in elkaar zetten. Dat zijn uurtjes en uurtjes = bepaald uurloon. Dan heb je vervolgens dat op marktplaats mensen vrijwel altijd bieden cq afdingen.. Dus om dat ding voor 1100 neer te zetten vind ik niet echt raar. Wil je dat niet betalen koop je de losse onderdelen en zet je hemzelf in elkaar. Maar niet iedereen heeft daar zin in..

Overigens heb ik de kit op die website even in de winkelwagen gegooid en currency op euro gezet en dan kost ie inclusief verzendkosten dus al 470 euro..

Ik denk dat jullie je allemaal vergissen en eigenlijk een beetje dom doen.....
Die sound libraries zijn echt heel erg duur met licensies....
CDSymphonicCollection

Die library kost al nieuw $ 3000,-
En dan heeft ie er nog een zooitje bij staan....voor een grote studio is dit een koopje wat ie aanbied......die andere libraries zijn ook in die prijsklasse omdat er gewoon echte orkesten voor zijn ingehuurd om die banken te maken.....

Jij reageert toch zelf met je 2500 euro voor je wilde poes... doe dan eerst research voordat je je poes aanbiedt :D

Als ze echt een wilde poes is dan is ze zeker 2500 waard, zeker als je d'r mag houden.

Jij reageert toch zelf met je 2500 euro voor je wilde poes... doe dan eerst research voordat je je poes aanbiedt :D

Dude dat was reactie op de Pixie en niet op die sound library......pas daarna kwam Zoid met die humor van de soundbanken......maar die zijn echt dus wel duur....en wat betreft de Pixie sluit ik me bij Chow aan....€ 1100,- vind ik ook geen verkeerde prijs voor een analoge bak die jezelf moet bouwen.....en ik weet uit ervaring hoeveel tijd er gaat inzitten......

En ik pimp me poes.....dus pb maar voor het uurtarief}:| ze is erg wild en ontembaar wraauuuww.

.,..

Zou niet weten waarom, ik vind 't belachelijk om 4000 euro aan samples uit te geven. ZEKER 2e hands, hoe goed ze ook zijn.

Back