Humor gekker kan het niet meer worden

Vind het niet zo raar. De losse onderdelen kosten dus bijna 400 euro. Dan moet je hem dus nog in elkaar zetten. Dat zijn uurtjes en uurtjes = bepaald uurloon. Dan heb je vervolgens dat op marktplaats mensen vrijwel altijd bieden cq afdingen.. Dus om dat ding voor 1100 neer te zetten vind ik niet echt raar. Wil je dat niet betalen koop je de losse onderdelen en zet je hemzelf in elkaar. Maar niet iedereen heeft daar zin in..

Mensen zat die graag solderen en het voor 200 euro inelkaar zetten, laten we er zelfs 300 euro van maken dan nog is deze 'clone' 400 a 500 euro overpriced.

Er kan altijd nog een schepje bovenop...

http://link.marktplaats.nl/231161050

DX7 voor 1200€. Gelukkig doet het geen pijn.

En voor de minder gefortuneerden heeft hij ook een DX11 voor 500€...

Dit riekt naar een scam.....

De verkoper, ik quote: DX7 yamaha in Flightcase, bijna niet gebruikt, 20 jaar in kist. Foto heb ik niet, moet 'm eerst ophalen als je 'm wilt.

:confused:

Hij heeft drie pagina's vol advertenties, dus ik denk geen scam. Ik heb wel vaker dingen gekocht die ergens anders lagen dan de locatie van de verkoper waardoor hij er niet zomaar een foto van kon maken. Ik denk dat hij dat hier ook bedoelt: als er serieus interesse is, haalt hij hem op van waar hij nu ligt en maakt hij er een foto van.

Maar goed, in de gevallen waar ik van sprak, lag de vraagprijs geen 5 tot 10 keer boven de marktwaarde. Als je naar zijn andere adv's kijkt (bv die DX11 en die oude microscoop) zie je dat hij wel vaker denkt goud in handen te hebben...

Ik had eerlijk gezegd niet verder gekeken....vond die zin nogal vreemd geformuleerd.

NEE dit is de beste, hij komt tenminste openlijk voor zijn bedrog uit

hiero

:dubbel: die is wel goed ja.....

waarom verkoop je hem voor 8000 dollar meer dan dat ie kost? Ach Kanye West heeft er ook 1 en die verdiend miljoenen dus eigenlijk is ie nog goedkoop. :halleluja

Mensen zat die graag solderen en het voor 200 euro inelkaar zetten, laten we er zelfs 300 euro van maken dan nog is deze 'clone' 400 a 500 euro overpriced.

Ik heb een tijd geleden ook een Pixie door Elby zelf in elkaar laten zetten.

Je zou eerst de koers eens goed kunnen uitrekenen met een realistische koersconvertor voordat je weer loopt te piepen. De koers voor een onderdelenpakket komt op dit moment op ong. € 450, de btw en invoerrechten komen daaroverheen. Dan zitten we al op € 550.

Verzekerde verzending, en niet met een 1-dags koerier, was ook € 100. Dan is het al € 650.

En je hebt blijkbaar ook niet even de moeite genomen om te kijken hoeveel soldeer-en ander werk erin zit? Ik heb er in ieder geval 10 maanden op moeten wachten voordat de mijne eindelijk klaar was. (Terwijl 5-6 weken beloofd was omdat het 'net even rustig was'.) En als -ie in twee middagen in elkaar was te zetten zou dat vlotter gegaan zijn. Koediman laat er twee in elkaar zetten door een ervaren kennis. Dat duurt ook heel erg lang, het blijkt namelijk een enorme klus te zijn.

Het 3e filter is uiteindelijk nooit helemaal geworden wat het moest zijn, maar is wel nodig om het ding te laten zelf oscilleren. Zonder dat 3e filter gaat dat helemaal niet.

Er zijn misschien mensen die dat voor 200 euro willen doen. Maar nogmaals, normaal tegen een normaal marktconform uurtarief ben je al snel meer kwijt. Ik snap dat in Nederland geld verdienen vies is maar helaas is dat de enige manier om aan je brood te komen. En wat is er mis om dat te vragen? Niemand verplicht je om het te kopen. Je kunt het ook zelf in elkaar zetten of een neefje vragen.
Ik hoef dat ding zelf niet maar als ik het wel zou willen dan zou ik 1100 als vraagprijs niet gek vinden. Ga je gewoon in gesprek en kijk je of je op een ander bedrag kunt uitkomen. Zo werkt dat gewoon. Maar om deze meneer nou van oplichten te betitelen vind ik echt te ver gaan.
Ik heb een gitaar gekocht van een man in Haarlem. Die speurt Ebay af op bodies, halsen, pickups etc... Koopt dat in en bouwt daarmee waanzinnige mooie gitaren. En ja. Hij maakt winst. Maar de stratocaster die ik hier heb hangen op die manier gemaakt verkoop ik van m'n leven niet meer. Body uit 1974. Hals uit die tijd. Originele pickups van net zo oud.

Ik vind beide genoemde voorbeelden (pixie en libraries) ook wel minder erg dan ze voorgesteld worden. Zelfs de SH5 voor 3000€ waar ik onlangs tegen liep vind ik een stuk minder erg dan die DX7 voor 1200€ (en die man is serieus...)

Re: Humor gekker kan het niet meer worden

Jawel hoor..

tja kd8 eerst wat kan / mag dat
maarstie allemaal ok copies/ org verkoopt !!!
dan wel en wie gaat dat lappen
kijk een library koopje nagelang je eigen keuze
en asje net as ome hans zimmer ...world class films van muziek verzorgt ist mooi

maar dit bedrag
gigA set ...giga senten

Ik heb een tijd geleden ook een Pixie door Elby zelf in elkaar laten zetten.

Je zou eerst de koers eens goed kunnen uitrekenen met een realistische koersconvertor voordat je weer loopt te piepen. De koers voor een onderdelenpakket komt op dit moment op ong. € 450, de btw en invoerrechten komen daaroverheen. Dan zitten we al op € 550.

Verzekerde verzending, en niet met een 1-dags koerier, was ook € 100. Dan is het al € 650.

En je hebt blijkbaar ook niet even de moeite genomen om te kijken hoeveel soldeer-en ander werk erin zit? Ik heb er in ieder geval 10 maanden op moeten wachten voordat de mijne eindelijk klaar was. (Terwijl 5-6 weken beloofd was omdat het 'net even rustig was'.) En als -ie in twee middagen in elkaar was te zetten zou dat vlotter gegaan zijn. Koediman laat er twee in elkaar zetten door een ervaren kennis. Dat duurt ook heel erg lang, het blijkt namelijk een enorme klus te zijn.

Het 3e filter is uiteindelijk nooit helemaal geworden wat het moest zijn, maar is wel nodig om het ding te laten zelf oscilleren. Zonder dat 3e filter gaat dat helemaal niet.

de pixie is wel een weird app en tyd rovend begreep ik in idd t kost veel meer omt hier te verkrijgen ....en dan nog maar eens te beginnen eraan
dus bied die man iets minder !!!850 hebbie je een leuke machine heeft die man 300 verdiend met in elkaar zetten
redlijk lijkt me

I
Ik hoef dat ding zelf niet maar als ik het wel zou willen dan zou ik 1100 als vraagprijs niet gek vinden. Ga je gewoon in gesprek en kijk je of je op een ander bedrag kunt uitkomen. Zo werkt dat gewoon. Maar om deze meneer nou van oplichten te betitelen vind ik echt te ver gaan.

mee eens

NEE dit is de beste, hij komt tenminste openlijk voor zijn bedrog uit

hiero

egt lol die reactie
i hope the ebay monsetrs gonna getyou haha
Question & Answer Answered On
Q: Are you just trying to take advantage of someone by selling this for $8400 more than it's actually worth? May-15-09
A: Have you heard of Kanye West? His beats sell for well over $8400. This thing can potentially make someone a millionaire if they are creative eno...more
Q: Would you be willing to go down to 7500$? May-15-09
A: It costs $2.00 to edit the listing so I am going to see if there are any bids on it first. If not, I might be able to go down a little... Keep in...more
Q: Erm, but if people are that good they can just buy one brand new for less than $300. I think you may need help. May-15-09
A: Already answered, see above!
Q: why are you being a jerk! you know that thing only cost 150 bucks brand new! and your trying to get 8000. Insane. I hope the ebay monster gets you. May-15-09
A: Why do people sell old guitars and violins higher than the price they originally paid for it? Because that's what it's worth to them. If...more
Q: Wondering, does this make any sound? Does it come with beats? Does it spit fyre in the direction of an MC? Does it walk? Does it give you back rubs? Will...more May-15-09
A: You will need a computer to hook it up to via the USB cord (which is included). Then you can let the creativity flow and make any beats you wish....more
View all 6 questions | Ask seller a question

Shipping and handling

Heb je verkeerde drugs genomen?? Snap geen reet van wat je zegt..

:dubbel: wen daar maar aan....ronnnnniiiiiieeeeee weer onverstaaaaanbaaaaarrrr whahahhahahahaaa:halleluja

maar ff voor alle duidelijkheid voor 200,- zet niemand die Pixie voor je in mekaar....ik iig niet........voor 300,- ook niet.......reken eens een tientje per uur das zou dan 30 uur zijn......dat red je nooit niet. Gaat veel meer tijd inzitten......per pot moet je al 6 draden strippen wat een t**us werk is dat......en dan nog die kolere draden an die pot solderen...ook al zoiu een t**us werk...weet je wat ik ga nokken met DIY als ik zo mijn verhaal lees......:bekdicht:

:dubbel: wen daar maar aan....ronnnnniiiiiieeeeee weer onverstaaaaanbaaaaarrrr whahahhahahahaaa:halleluja

maar ff voor alle duidelijkheid voor 200,- zet niemand die Pixie voor je in mekaar....ik iig niet........voor 300,- ook niet.......reken eens een tientje per uur das zou dan 30 uur zijn......dat red je nooit niet. Gaat veel meer tijd inzitten......per pot moet je al 6 draden strippen wat een t**us werk is dat......en dan nog die kolere draden an die pot solderen...ook al zoiu een t**us werk...weet je wat ik ga nokken met DIY als ik zo mijn verhaal lees......:bekdicht:

:dubbel::dubbel::dubbel:

Ik word gek. Iedereen slaat wartaal uit of ik ben opeens dislectisch geworden :dubbel::dubbel::dubbel:

Back