Gezocht : Juno-60

Status
Please reply by conversation.

Sander02

Gepokt en gemazeld
Hoi,

Jarenlang getwijfeld, maar ik ben eruit, ik wil een juno-60! :luv:

- De juno-60 moet technisch in goede staat zijn, optisch vind ik minder spannend.
- Midi-converter is een pre, maar niet strict noodzakelijk.

In alle redelijkheid, een juno-60 aanbieden voor meer dan 500 heeft bij mij geen zin, tenzij die in absolute mint staat is, geen kraakje geen krasje + midi ingebouwd..

Ben benieuwd :biertje:

Inderdaad jammer ja, die pech heb ik wel vaker. Als je bijv. net iets te koop zet, en toevallig besluiten 5 anderen tegelijkertijd hetzelfde te koop te zetten :D
is niet anders.

Speel vaak op de juno bij een vriend van me, en ik haal er echt van alles uit, bassen, arpeggio lijntjes, strings/stabs, leads.. voor complexe geluiden wil ik op termijn denk ik toch weer een clavia G2 o.i.d.

JX8p is leuk, maar op gebruik van DCO's na niet echt te vergelijken.. geen hands-on-control, dunnere sound.. naast elkaar zou het een prima duo zijn :)

schopje !!

Heb helaas niks om terug in te ruilen, behalve een kenton spindoctor.

M'n OP lijkt wat veeleisend, laat ik zeggen dat het me niet uitmaakt, als er iemand centjes nodig heeft en z'n juno60 wil wegdoen, PB me.

Goed weekend!

JX8p is leuk, maar op gebruik van DCO's na niet echt te vergelijken.. geen hands-on-control, dunnere sound.. naast elkaar zou het een prima duo zijn :)
zoals ik dus zei: JU is leuk voor bassen... maar de JX is meer sophisticated...
geluiden hoeven ook niet altijd modder dik...

Come on dude, don't give up on it.

hehe ik hou wel een oogje in het zeil natuurlijk :P

denk alleen dat een "gezocht" thread ervoor niet zoveel zin heeft, ik zou m'n juno ook eerst te koop aanbieden ipv eerst kijken of er een "gezocht" thread voor is.

maar bedankt!

JUNO60 GOES SKY HIGH

JUNO60 GOES SKY HIGH

Btr dat je er 1 gevonden hebt! Ik hoop voor een goede prijs! :koffie:

Er staat er nu namelijk 1 op Marktplaats.nl die echt alles overtreft met een vraagprijs van €825,- 8D

En dan heeft 'ie het ook nog over "Alleen serieuze biedingen", :dubbel::dubbel::dubbel:

Zag dat ie z'n prijs verlaagd had. Nu voor het koopje van 775,--
Er blijkt ook nog een knop te ontbreken dus veel meer dan 450 zal ie er niet voor vangen lijkt me. 't Is maar net wat de gek er voor geeft denk ik. Ik vraag me af waarom de Juno's opeens zo duur worden. Zo bijzonder zijn ze nu ook weer niet. Ze klinken best oke, maar zijn toch ook wel erg beperkt met 1 osc en 1 envelope.

tering heee 825 voor zo'n fuck juno....

je kan er maar 2 dingen uit halen, junobass en junostring :D

wel heel lekker soundje maar 825 kan ik zo een aantals synths opnoemen die wel veel gaver zijn imo

Status
Please reply by conversation.
Back