• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analoge bende + een beetje digitaal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Roland TR-505 is ook VERKOCHT.
Boss MT-2 is VERKOCHT
Roland TR-606 VERKOCHT
Dynacord VRS-23 VERKOCHT
E-Mu Orbit V2 9090 VERKOCHT

- Evolution MK 249c MK II Midi Controller blijft toch hier.
Blijft over:

- Will Systems MAB-303 - Prijs: € 300,- lager ga ik niet anders hou ik hem zelf.

- Dynacord DRP-16- Prijs € 60,-

- Quasimidi Quasar inc. TRE expansion en extra RAM - Prijs € 175,-

- Boss DS-1 met Monte Allums en Keeley All Seeing Eye Mods - Prijs € 75,-

- Casio SA-21 + funpakket € 15,-

Ik snap niet dat er totaal geen interesse is in de MAB-303:confused:

Weten mensen niet dat dit een zeer goede 303 kloon is? Beter dan bv een Acidlab en een MB33? Hij ligt dicht tegen de TBS aan maar heeft meer midi mogelijkheden dan de TBS.....hiij kan goed schreeuwen en heeft ook de holte van de echte TB......

Even bijgevoegd de function chart van de MAB kan je zien wat er voor mogelijkheden zijn......

attachment.php

DUS KOM OP EEN GOED BOD EN HIJ IS VAN JOU!!!!

@ L.....it doesn't matter :)

Attachments

• MAB303 Function Chart.JPG
    MAB303 Function Chart.JPG
    80,5 KB · Bekeken: 102
PoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoingPoing

Quasar is toch verkocht aan het nieuwe symphatieke forumlid! Veel plezier ermee Edwin..:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back