• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Virus TI2 Keyboard

Prijs
1750 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Phontaq

+---O---+
Deze prachtige synth is het hoogtepunt van het VA-tijdperk en mag naar een nieuw baasje. Recent in een nostalgische opwelling aangeschaft en nog even veel plezier mee gehad, maar besloten dat ie toch teveel overlap heeft met de rest van mijn setup. De perfecte trance-machine door z'n Hypersaws, maar tot nog veel meer in staat in vele genres door z'n veelzijdigheid en uitgebreide sound design mogelijkheden.

Het apparaat is een fantastisch studio-monster, zowel optisch als technisch in prachtstaat en komt met de originele doos.
  • Maar liefst 90(!) voices en 16(!) parts.
  • Standalone te gebruiken als hardware synth of prima vanaf iedere moderne computer te editten via de Aura plugin (de originele Access plugin draait niet meer op moderne systemen).
  • Gebouwd als een tank en met zeer soepele knoppen en fijne keys.
Ik zou 'm graag willen ruilen tegen iets anders in deze prijsrange zodat de portemonnees gesloten kunnen blijven, dus doe maar wat leuke voorstellen. Mag vintage of modern, maar wel graag alleen kwaliteitsspul en in goede staat. Compacte synths/modules hebben de voorkeur, maar voor bv. een Juno is nog wel ruimte te vinden. *D

IMG_9188.jpgIMG_9189.jpgIMG_9190.jpg

Nul interesse in ruil ontvangen, dus dan maar in de normale verkoop! 😅

Wie heeft er interesse in deze waanzinnig veelzijdige klassieker?

Blijkbaar is mijn prijs te hoog, dus prijsverlaging naar 1600 euro voor deze fantastische VA-klassieker met maar liefst 16 parts, in museumstaat! ✨

En omdat all controls links zitten, kun je rechts nog een leuke module kwijt! 💡

Back