Korg Delta

Status
Please reply by conversation.
Ik weet niet precies wat een korg delta waard is.
Ik weet wel dat ze niet duur zijn.

Ik weet niet precies wat een korg delta waard is.
Ik weet wel dat ze niet duur zijn.

soo half jaartje latert
hehe
vraagje hoegaje m aan sturren
zit geen cv op toch ?

d8 er ook wels aan vanwege goed betaalbaar nog 250.- rongeveer en ok sounding maarja niet egt inzet baar in mn studio zonder cv wel weer gate erop

met m'n vingers.....

zitwat in :D
fingers to masterkeys to midi cv/gate kastje zou ook mooi zijn
istoch een quasie poly string bak
aster nou een hold op zat .....soort latch aswat by arpegiaters wordt gebruikt

8~
nog iig een van de weinig betaalbare korkies ,..

Kennelijk:
http://www.2dehands.be/muziek/muzie...lands-75656940.html?qq=&list_cat=synthesizers
Ik snap dat toch niet helemaal. Heb er ooit een gehad maar de zin van strings zonder ingebouwde chorus/phaser ontging me + de synth sectie is toch zeer beperkt (ook leuk dat je HP/LP/BP kan kiezen). Tegelijkertijd gebruikte ik een JX3P en dat is toch een vele malen betere synth. Enige echt leuke geluid vond ik hem als zeer buzzy transistor orgeltje (als "Space age bachelor pad music (mellow)" van Stereolab. Maar swat deze is al zeer duur en zeerver van Friesland ... Joris

het geboden bedrag van 310 wordt mij toch wat te gortig.
Ik heb er zelf max 250 euro voor over.
Het is voor mij echt een instrument en geen verzamelobject.

het is inderdaad een wat beperkt apparaat, maar ik vind het geluid mooi.
van de meeste oude korgjes trouwens!
Ik heb bv ook de Lambda gehad, zeer beperkt, maar ook zo'n lekker geluid.

In elk geval bedankt voor de tip, Joris!

asje m evt vindt zou ik de sigma ..ook eens proberen t oude korg high/ low pas filtertje
en div weirde editting mogelijk

twee joysticks ..pad synth

Al dat gedoe over strings/synth combo's deed me even met spijt terugdenken aan de yamaha ps-30 die ik verkocht heb. Klonk in mijn persoonlijk opinie stukken leuker dan een Delta - even in marktplaats ingetikt en:
http://muziek.marktplaats.nl/keyboards/358339534-yamaha-ps-30-portable-keyboard.html
Te ver voor mij, en toch wel aardig aan de prijs, maar echt wel een leuke preset synth en mooie strings vermomd als home keyboard.

Joris

Status
Please reply by conversation.
Back