• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2x yamaha su 700 incl 68 en scsi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kjgbenschop

musicman
in goed staat verkerende SU700 met 68mb geheugen een scici kaart en zipdrive en enkle zip schrijven.

alle benodigde kabels uiteraard.

als je dit zoekt, zoek niet verder dit is hem,...hij werkt uitstekend.
dus is je vacantie geld binnen is hier kun je het uitgeven,... of een gedeelte er van natuurlijk!!

Dit is de sampler/ drumcomputer /workstation voor dance muziek van techno tot hip hop

oa gebruikt door secret cinema, speedy J, joris voorn om enkel groot heden in de techno maar te noemen.

ik heb er 2 en verkoop ze allebij. waarom?? ik stap over op laptops.

als je ze alle twee wilt is er zeker wat bespreekbaar over de prijs!!

tevens 2 flightcases tekoop waar de SU700 en zipdrive in passen en in kunnen blijfen tijdens je optreden.

(deze exemplaren zijn nooit buiten mijn home studio geweest dus geen rook en of alcohol schade.)

bel of mail voor vragen of opties en biedingen!!

beller is sneller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back