kjgbenschop
musicman
in goed staat verkerende SU700 met 68mb geheugen een scici kaart en zipdrive en enkle zip schrijven.
alle benodigde kabels uiteraard.
als je dit zoekt, zoek niet verder dit is hem,...hij werkt uitstekend.
dus is je vacantie geld binnen is hier kun je het uitgeven,... of een gedeelte er van natuurlijk!!
Dit is de sampler/ drumcomputer /workstation voor dance muziek van techno tot hip hop
oa gebruikt door secret cinema, speedy J, joris voorn om enkel groot heden in de techno maar te noemen.
ik heb er 2 en verkoop ze allebij. waarom?? ik stap over op laptops.
als je ze alle twee wilt is er zeker wat bespreekbaar over de prijs!!
tevens 2 flightcases tekoop waar de SU700 en zipdrive in passen en in kunnen blijfen tijdens je optreden.
(deze exemplaren zijn nooit buiten mijn home studio geweest dus geen rook en of alcohol schade.)
bel of mail voor vragen of opties en biedingen!!
beller is sneller
alle benodigde kabels uiteraard.
als je dit zoekt, zoek niet verder dit is hem,...hij werkt uitstekend.
dus is je vacantie geld binnen is hier kun je het uitgeven,... of een gedeelte er van natuurlijk!!
Dit is de sampler/ drumcomputer /workstation voor dance muziek van techno tot hip hop
oa gebruikt door secret cinema, speedy J, joris voorn om enkel groot heden in de techno maar te noemen.
ik heb er 2 en verkoop ze allebij. waarom?? ik stap over op laptops.
als je ze alle twee wilt is er zeker wat bespreekbaar over de prijs!!
tevens 2 flightcases tekoop waar de SU700 en zipdrive in passen en in kunnen blijfen tijdens je optreden.
(deze exemplaren zijn nooit buiten mijn home studio geweest dus geen rook en of alcohol schade.)
bel of mail voor vragen of opties en biedingen!!
beller is sneller