Nederlandstalige handleiding Korg EMX

supahgrass

Stamgast
hallo

ik ben vrij nieuw in het producersland en was van plan een korg emx aan te schaffen! (das toch die ZONDER sampler eh?!) maar ik hoor net van bax-shop.nl dat er hoogstwaarschijnlijk geen Ned. talige hanleding bij zit?!

weet iemand toevallig waar ik daar wel zou kunnen aangeraken?!
en valt het wel mee om jullie nieuwe toestellen zo goed als altijd te moeten "ontdekken & leren" in het Engels? Nu, ik kan zeker wel goed Engels, maar dan zoals de meeste gewoon de algemene woordeschat enz, geen echte vakjargon zoals bvb. dat van muziek

alvast bedank

grtz

Jan

Beter dat je dat jargon gaat leren, anders blijf je tegen dit probleem aanlopen.
En de bedrukking op de EMX is bijv. ook Engelstalig.
Denk niet dat ze dat kunnen veranderen voor jou.

Er zijn bepaalde termen die steeds terug blijven komen in synthland, dus hoe eerder je het oppikt hoe beter. Lees eens de synth secrets op Sound on Sound of raadpleeg onze eigen synthwiki. Links zijn hier op de site wel te vinden. Dan leer je al het vakjargon vanzelf.

ok, maar bestaat er een nederlandstalige manual voor de electribe??

thx & grtz

Volgens mij niet. Heb er één gehad. Alleen mijn Yamaha RM1x heeft een Nederlandse handleiding. Misschien is een RM1x wat voor je. Klinkt (behoorlijk) wat minder, is wat moeilijker, is ook uitgebreider.

Maar een EMX is leuk om mee te beginnen. Die handleiding heb je eigenlijk nauwelijks nodig. Je kan er lekker mee pielen.

hey! ik heb de manual in het nederlands... maar persoonlijk vind ik de engelse makkelijker lezen... en voor een emx heb je niet echt veel handleiding nodig, aangezien dit bakje echt wel logisch is opgebouwd (in tegenstelling tot mc808 enz) :)

doe gwn op google
Korg EMX handleiding nederlands
dan krijg je een .pdf en dat is de volledige nederlandse handleiding

Back