[Techno] Cival

jordandb

Stamgast
Hello iedereen,

Hier een voorsmaakje van men nieuwe track.
Het is echt nog maar een klein stukje en het zal nog even duren voor ik eraan verderwerk want khen al een hele tijd bezig geweest met deze loop te maken, bewerken, exporteren, herimporteren, opnieuw eq'n, blablabla

Link: http://www.supload.com/listen?s=s438md

Cheers:biertje:

De basis is errug lekker! Mag ik vragen hoe jij deze kick hebt gemaakt?

De basis is errug lekker! Mag ik vragen hoe jij deze kick hebt gemaakt?

Dat mag :P
De kick is een heel gewone kick (uit de dance bd map van een loopmasters sample cd dacht ik).. niets speciaal eigenlijk. De rest van de loop bestaat uit heel veel layers, daar zit het em in eigenlijk. Ik heb de gewoonte om telkens ik een track maak mijn percussie te exporteren als loop. Ik heb ier dus massas home-made perc loopjes en heb vanuit enkele stukjes geknipt en op de basis-kick/clap/hat loop geplakt. Deze een paar keer op verschillende kanalen laten afspelen met de nodige eq, transpose, een hele boel swing en velocity -> vervolgens geexporteerd als audio, terug geimporteerd, weer ge eq'd en op het einde nog een goeie limiter.

Grts

Inderdaad, zeer luisterbaar loopje. Bleef heel de tijd behoorlijk gelijkaardig omdat het nog geen volledig nummer is als ik mij niet vergis, maar zelf daar kon ik goed naar luisteren.

Gagarin

Back