Access Virus Ti2 Handige tip

wist nie da da unbalanced was ... ik weet wel dat het altijd geen geaarde stekkers zijn waardoor alle synths en gitaarpedalen allemaal unbalanced zijn.. dus die maken gebruik van chassis ground inplaats van audio loop ground,,,maar het gaat mis in me hoofd hoezo kun je geen 6 audio kanalen via je headphone beluisteren ik weet dat het dingen wegdrukt meer als dat je het apart zou doen.. maar daar kies ik nu bewust voor..das tog hetzelfde al zou jij op je mixer je headphone output gebruike nie om af te mixen da zou danwel ver gaan... maar je moet hetzelde horen als da je zonder headphone afspeelt.. maar ik kan het hier navragen heb hier in huis de beste geluidsman afsteller van europa zitten zowat.. met groot geluid en iemand die ook heel veel van dei dinge heeft uitgevogeld kijken wat die zegt.. maar ik neem iedereen zun mening voor lief neem me niet verkeerd.. ik wil alleen maar leren.. nu denk ik wel balanced is zowiezo iets anders als stereo... stereo is links rechts ground... balanced is links en dan ground en ghost ground zal ik het maar noemn weet even de origineel naam niet.. of was het cold ground miss of iso ground nee weet even de tekening nie voor geest te halen wat er nou precies geprint in de handleiding staat..

maar je hebt wel gelijk in de versie van je mengversterker en daarvan de headphone output gebruike om op te nemen die geeft wel meer noise floor dan.. maar als je send and return gebruikt van je master out als output da gaat perfect.. wel 2 mono kabels gebruike niet gebalanceerde da gaat nie goed .. het klinkt dan niet goed er gaat nisk kapot daar niet van.. als je het 1x probeert/// maar ik moest mijn versterker maximaal pushen voor enigszins goed volume wat ik verwachte .. want ik heb altijd allen heath gebruikt maar die heb ik verkocht omdat ik de ghost is echt een toptafel naar mijn mening..

je kunt van de tafel ja dis ook weer een gouden tip van iemand anders.. ook gratis voor jullie ... dankzij die beste man... uhm moet ik goed nadenken .. als je pootje 6 of 7 naar pootje 1 van het andere component verbind van de mix a en b connectie.. dan heb je gewoon in plaats van 24 kanaals een dikke 48 kanaals die je tegelijkertijd kan afspelen.. als je dan slim je routings doet met patchpanels... ja dan ga je los hoor..

maar dit kan ik terugkijken in me geschiedenis met dat gesprek mocht iemand het precies willen weten ik heb uitleg erbij.. maar ik heb me geheugen goed gewist in het verleden door vanalles.. nu laatste jaar alleen water.. en me hoofd laat nu zijn creativiteit echt tonen haha en wat ik kan alleen moet een beetje herstellen en trainen weer die mind

Laatst gewijzigd:
maar het gaat mis in me hoofd hoezo kun je geen 6 audio kanalen via je headphone beluisteren ik weet dat het dingen wegdrukt meer als dat je het apart zou doen.. maar daar kies ik nu bewust voor

Volgens mij zit er voor de headphone output een ingebouwd versterkertje die het nivo omhoog schroeft voor je headphones maar dat versterkertje is meestal niet het beste van het beste dus meer ruis dan wanneer je de normale line level out gebruikt met een versterker /sound card ofzo die meer dan een euro kost

Ik gebruik mijn Virus TI Snow als klankbron maar ook als audio interface en de linkeruitgang (stereo) als Hoofdtelefoonuitgang. Ik hoor nul ruis en mix al mijn tracks op het apparaat via mijn hoofdtelefoon.😊

Back