Roland JX3P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb hem al meteen gePB'd toen ik het zag. Maar ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat echt drie man afgehaakt waren voor 175 euro :stupid

Dat ding is gewoon de volgende hype. De rest wordt te duur, dan maar de JX3P, eentje roept het ergens (of hier op SF) en iedereen wil er ineens een.

nou, ik ga niet weer de oude opa weer uithangen, :D
maar het zal mij niks verbazen als de jx3p over een jaartje of 2 niet meer te krijgen is onder de 300euro :bekdicht:
het zelfde geld een beetje voor de jx8p denk ik, maar tijd zal het ons leren.

Er zijn echt veel te veel Juno's en JX'en verkocht in Nederland om ooit schaars te worden. De 3 zal misschien wel iets duurder worden maar uiteindelijk loont het gewoon om wat langer te wachten of voor een ander model te gaan.

Mensen die zich niet gek laten maken door hypes hebben gewoon altijd wel een leuke analoge budget Roland voor een leuke prijs. Vergeet niet dat mensen ooit het dubbele van een Juno-60 betaalden voor een Alpha Juno op een bepaald moment. En dat die laatste nu voor 150 euro te scoren is, en veel beter klinkt dan dat bedrag :eureka:

Stil nou ik probeer hem te hypen zodat ik strax mijn JX voor veel tsjingtsjing kan verkopen....:D:eureka:

Tot voor kort vond ik het ook wel wat krom dat je voor een Juno 60 je huis moest hypothekeren, terwijl je een 3P bij een pakje boter kreeg. Nu lijkt het me iets meer in verhouding geworden.

Wat een geweldige dag, Grava 4 en een JX-3P in een slag :halleluja

Hij is toch eigenlijk best makkelijk met het front panel te editen Willem! Van de week eens een kabeltje opsnorren en dan mijn TR-505 er aan hangen, voor een noeste jam. Die sequencer is precies goed.

Oh ja ik moet nu gaan werken, dat was er toch niet meteen van gekomen ;)

Kom hem nog maar eens bewonderen als de studio helemaal af is :)

Wat een geweldige dag, Grava 4 en een JX-3P in een slag :halleluja

Hij is toch eigenlijk best makkelijk met het front panel te editen Willem! Van de week eens een kabeltje opsnorren en dan mijn TR-505 er aan hangen, voor een noeste jam. Die sequencer is precies goed.

Oh ja ik moet nu gaan werken, dat was er toch niet meteen van gekomen ;)

Kom hem nog maar eens bewonderen als de studio helemaal af is :)

heheh verrek ik zie het draadje nu pas..
veel plezier ermee, maar dat komt absoluut goed en wie weet kom je nog een keer een pg tegen voor een leuk prijsje ;)
Laat binnekort maar eens horen als je hem op zn staart getrapt hebt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back