Plan B / Doepfer modules

Status
Please reply by conversation.
landing_at_war_03.jpg

Geen popcorn dit keer maar een helm op en zandzakken vullen

Oejoeijoei, deze mag van mij per direkt gebanned worden van sf.

:D :smeris: :doei:

ja en zijn andere account ook dan maar, dit gaat natuurlijk veels te ver...

Jeps omdat mario een hele enge kleuter van in de 40 is.
Die in iedere topic loopt te narren en te narren.
Maar goed neem jij het lekker voor hem op man.
Ik blijf bij mijn uitspraak.

Is toch ook wel een beetje grappig Dennis?

Jij hebt gezegd dat ie je reet mocht likken.(in een smiley rebus)

Mensen het is maar internet, chill en wees lief..........

betrekking en inhoud
waarschijnlijk ben je nu zo redelijk omdat je die persoon kent en wel ok vindt, want de eerdere post en deze thread zijn nauwelijks met welwillendheid te benaderen.

kwestie van smaak misschien, maar ik vind het niet leuk, is gewoon geen goede grap en waarschijnlijk ook niet zo bedoeld. volgens mij is het al begonnen in de post waar dennis op reageerde, die was ook al een beetje rellerig en helemaal niet leuk.

die andere thread kon trouwens toch al lang dicht?! de waarschuwing is nuttig en duidelijk met verwijzing naar het andere forum. ik zag ook al weer een post die beter thuis had gehoord in 'welke modular moet ik kiezen'.

Ik heb het wel weer gehad hier.
Wat een zielige kut sfeer zeg niet normaal.
En ondertussen zijn er diverse mods online geweest met hun steve wonder bril op.
Ik ga wel lekker over modulars en katten chatten.

icon_fu.gif

bananallama.gif

Lekker overtrokken weer.....

Ik neem aan dat ik het nu heb gedaan?

Het is toch duidelijk als je altijd een grote mond hebt en elke thread gebruikt om je gal te spuwen over bv Doepfer......dat je dan wel eens wat terug krijgt?

Dan moet dan toch gewoon kunnen, of gaan we dan ineens de moraal ridder uithangen?

Leo?

Of het nou leuk was of niet. (btw ik ken Mario van heeeeeeeeeel lang geleden, en dat doet er verder niet toe. Hij weet niet eens meer wie ik ben waarschijnlijk)

Jullie nemen het weer eens allemaal veel te hoog op, en dat is echt een beetje jammer.

Dennis je komt nu eenmaal snel geirriteerd over, toch?
Mario is een tikkie kinderachtig, toch?

en dus?

En dat bedoelde ik heel de tijd te zeggen chill en doe relaxed.........(of sta ik nu ook op de ignore of ban-lijst?)

Jean ik maak er verder geen woorden over vuil.
En dat Doepfer verhaal klopt gedeeltelijk maar in iedere tread is wat overdreven.
Ik blij bij mijn Doepfer standpunt laat iedereen maat het maar de gewoonste zaak van de wereld pikken dat jatten van die mof!
Verder even goede vrienden!

Gelukkig, want ik wil met niemand ruzie.......echt niet

Ruzie heb je niets aan en wie weet heb je elkaar ooit nog nodig.

Group hug en kussjes voor Mono-Poly, Mario010, Leo en Jena_mu6..............niet te lang higgen want het is warm.

Hey ik heb helemaal geen ruzie met iemand die jou noemt.
Maar Mario010 kan echt dood vallen hoor na deze actie.
Hij was al continue op het randje bezig met zijn gallerij.
Maar nu helemaal imho.

Status
Please reply by conversation.
Back