Plan B / Doepfer modules

Status
Please reply by conversation.
Jullie nemen het weer eens allemaal veel te hoog op, en dat is echt een beetje jammer.

??? ik neem helemaal niks hoog op, ik lees het toevallig, omdat ik die plan b waarschuwing had gelezen en ik vind het gewoon kinderachtig. ik heb geen ruzie, ik hoef geen ruzie, maar dat gezeik over huggen en alles maar recht proberen te praten begrijp ik ook niet.

het was gewoon eenv ervelende post in de vorige thread en dit is ook een vervelende thread en wat dennis zegt, daar moest ik dus aan denken, moderators staan al snel klaar om posts te verwijderen van iemand met wie ze nog een appeltje te schillen hebben, maar bij andere dingen gaan ze lekker op de hoek staan gniffelen.

en op zich, een nickname verbasteren, op een 'leuke-pesterige' manier waarin dan homo voorkomt, is ook niet helemaal netjes.
niet dat ik er druk om maak, maar het wijst op homofoob gedrag.

dus nogmaals, ik wil geen ruzie, ik wil geen hig, ik maak me ook niet druk, ik wil gewoon kunnen zeggen hier dat iemand smakeloos en vervelend bezig is en dat een ander daar raar geforceerd een manteltje der liefde over wil leggen.
en dat mag vast wel.

Ik bedoelde ook dat Homo-Poly gebanned moet worden,
Mario zou wel een kanshebber zijn als TS maar niks sluit dat uit idd.

De mods kunnen dat zo zien van welk ip adres de accounts komen :) Maar dan moeten ze daar wel zin in hebben. Ik vind hier iig een grens overschreden, een geintje is leuk, maar eens houdt het op..

Komt allemaal een beetje raar over als mensen alleen dit lezen en niet de rest weten ook, lijkt me rieken naar smaad ....althans ik kan me goed voorstellen dat dat zo opgepakt kan worden.

Je moet maar zo denken, hoe zou je het zelf vinden als iemand je nickname verminkt en dan wat onzin posts gaat maken om je in diskrediet te brengen....

Leo zeik niet zo man.......als je het liever zo hebt.
Sinds wanneer ben jij zo bloody serieus?

Ik probeer niets recht te praten, dat kan je beter aan de linkse kerk overlaten......die kunnen als wat krom is recht praten.

Die mantel der liefde die jij noemt was een poging van mij om de boel te relativeren, denk je nou echt dat ik zo graag met oudere mannen wil knuffelen?
Ook niet met jongere en nee ik ben niet bang van homo's, laat die gasten lekker hun gang gaan.....zolang ze mij er maar buiten laten.

Het zal wel allemaal komen omdat het geschreven staat en we elkaar gezichten niet kunen zien en de intonaties niet kunnen horen.........maar wat een gezever om niets.

En of ie het wil of niet Leo, van mij krijg je toch een knuffel.

Sinds wanneer ben jij zo bloody serieus?

pietje projectie !
ik maak me niet druk en ik neem het ook niet zo serieus als jij (eerst blijkbaar wel deed.) je kan er een thread van een week onder hangen, het blijft gewoon beginnen bij 1 sfeerverziekende post en 1 opvolgdraadje dat een beetje moderator al lang verwijderd zou hebben.

ben blij met de hug, maar liever niet onderaan de rug :luv:

Ik kom net uit op deze thread,gaat er hier weer hevig aan toe.
Ik wil geen olie op het vuur gooien,maar men is hier blijkbaar in hun gat gebeten
door die nickname.
Grappig dat jij,Mono,wel ook mooie namen uitdeeld,Pieter Doepfer de "mof"
en dief......
Tja,weet niet hoor......,misschien soms zelf eens je mening anders vertalen ;-)

Ik blijf bij mijn mening over Dieter Doepfer.
Maar jij zal het allemaal wel ok vinden heel het eurorack gebeuren en het klakkeloos gebruiken van andere ontwerpen.

Ik kom net uit op deze thread,gaat er hier weer hevig aan toe.
Ik wil geen olie op het vuur gooien,maar men is hier blijkbaar in hun gat gebeten
door die nickname.
Grappig dat jij,Mono,wel ook mooie namen uitdeeld,Pieter Doepfer de "mof"
en dief......
Tja,weet niet hoor......,misschien soms zelf eens je mening anders vertalen ;-)

dat is toch eel wat anders, zien jullie nou echt geen verschil tussen wat zure opmerkingen in een thread ( daar ben ik ook niet altijd gecharmeerd van, maar ik kan er zelf ook wat van) en een nick aanmaken die verdomd veel lijkt en dan bewust domme topics starten???? IS dat echt hetzelfde? Ik vind van niet...maar dat ie er nog staat geeft wel aan hoe de MODS zijn hier....

Een engelstalige is binnn 5sec verwijderd en dan krijg je via PB allerlei kinderachtige berichten van Mods, nu zie je ze niet...

ik zeg het nog maar eens een keer....

NASI GORENG MOD, LET ES WAT BETER OP!!!!

Ze zullen wel denken hee het is monopoly die elitaire zuurpruim die iedereen voor rotte vis uitmaakt, we zullen hem weleens laten zweten door die add te laten staan hahahahaha..:frons:

Moet je opletten hoe snel deze thread nu dicht is na deze post, want dit laten ze liever niet staan, gelukkig heeft iedereen hem in zijn mailbox zitten nu.

En dan geen 'wijze' opmerkingen van over dat je dan een report moet insturen, want er wordt ook lustig zelf gerechereerd is mijn ervaring..en bovendien dan moeten ze geen mod worden als ze geen zin hebben om het in de gaten te houden...

Mocht de dienstdoende mod toevallig 2 dagen op bed gelegen hebben oid vanwege ziekte etc, dan neem ik me verhaal direct terug uiteraard...maar ik geloof dat niet zo

Bericht door een moderator:
Wegens aanhoudende gezelligheid in deze thread gaat ie op slot. Aanstichter kan een ban tegemoet zien.

Status
Please reply by conversation.
Back