50 Twin2 patches met demo

TKoot

Ingeburgerd
Ik heb een soundbank van 50 sounds gemaakt voor Twin 2 van Fabfilter. Je kunt hem hieronder gratis downloaden. Het zijn vooral analoge sounds bruikbaar voor verschillende soorten house. Ze hebben allemaal toewijzingen voor mod wheel, velocity en een XY pad. Alle sounds zijn ook gecategoriseerd naar type.

Hieronder staat ook een demo van de soundbank. Alles behalve de drum samples is met sounds uit de soundbank gemaakt, inclusief sommige percussieklanken.

Feedback van harte welkom!

Attachments

• Analogica demo.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 132
  • Twin2 Analogica T_Koot.zip
    26,5 KB · Bekeken: 139
Klinkt lekker je demo! Leuke synth die Fabfilter Twin. Staat hoog op mijn verlanglijstje.

Ik heb een soundbank van 50 sounds gemaakt voor Twin 2 van Fabfilter. Je kunt hem hieronder gratis downloaden. Het zijn vooral analoge sounds bruikbaar voor verschillende soorten house. Ze hebben allemaal toewijzingen voor mod wheel, velocity en een XY pad. Alle sounds zijn ook gecategoriseerd naar type.

Hieronder staat ook een demo van de soundbank. Alles behalve de drum samples is met sounds uit de soundbank gemaakt, inclusief sommige percussieklanken.

Feedback van harte welkom!

fabfilter = tofspul[vst wise dan wel ]
iig klinkt best wel ..slickie
:halleluja*D

Klinkt lekker je demo! Leuke synth die Fabfilter Twin. Staat hoog op mijn verlanglijstje.
Ik heb Twin 2 pas geleden gekocht en ik vind je presets goed. Bedankt!:okdan:
Ik kreeg alleen je file, die je naar het Synthforum geupload hebt, niet goed uitgepakt. Je file op KVR kreeg ik wel goed uitgepakt.

Laatst gewijzigd:
Back