• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Wegens overstap op software div. app. te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Beatzcollective

Nieuwkomer
Hey halleu..

Ook ik moet er dan ook aan gaan geloven, dat ik eigenlijk meer met software doe dan met hardware. De combinatie was een tijdje toch wel mn ding, maar de afgelopen maanden heeft t spul meer stof gevangen dan dat ik er echt mee aan de slag ben geweest, zodoende;

Soundcraft Spirit Live 24 kanaals
Wegens uiteengaan band, nu overcompleet. Ik denk dat deze tafel geen verdere uitleg behoeft. Voor de snelle bieder nu incl. Samson R11 dynamische mic! Richtprijs €300

Roland MC-505
Mn 303 is helaas in reparatie. Daar ben ik eigenlijk meer mee bezig dan deze 505. Er zit ook een stevige flightcase bij + geprinte handleiding. Hij diende voor mij meer als soundmodule en voor de live cut-offs. Richtprijs €175,-

Phonic PCL3200 dual channel compressor
Daar ik software-matig meer bezig ben, kan deze ook de verkoop in.
Richtprijs €50,-

Roland VS-840 (incl. 10 discs)
Tezamen met mijn trouwe Soundcraft, de perfecte partner voor live optredens. Vooral de guitar-pre-amp heeft me door veel optredens geholpen, met live registratie. Richtprijs €75,-

Samson C01 + C02
Voor mij in het begin de perfecte combinatie voor opname voor vleugels, blazers en akoestische gitaren. Richtprijs €65,-

Sony Minidisc Recorder MDS-302 (incl 10 discs)
Hoezo MD uit? Naar ik weet wordt er nog veel gebruikt van gemaakt :)
Richtprijs €100,-

Stuur me maar een pb als je een leuk bod hebt!

P.S. Foto's komen later..

VS-840 is verkocht

Soundcraft Live is gereserveerd.

Een hoop boden op de 505. Die gaat dus weg voor de hoogste bieder. Ik zal de mensen morgenavond op de hoogte stellen, wie em uiteindelijk heeft gewonnen.

Nog over: de rest :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back